3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Marieke1232

ipod video en medai studio voor de ipod

Hallo allemaal,

ik ben sinds gister de trotse bezitster van een ipod video (heb al ipod nano) en heb meteen de software media studio voor de ipod gekocht en ik ben er heel blij met mijn ipod video, maar heb toch 2 vragen:
    1: ik heb dus de software geinstalleerd en heb een nederlandse serie van dvd (originele dvd) op de ipod weten te zetten (heel wat voor mij :wink: ), nu wil ik een amerikaanse serie op mijn ipod zetten (ook originele dvd) met ondertiteling en dat gaat allemaal goed, totdat hij alles omgezet heeft (dus echt op het einde) en dan loopt de software vast, tot 4 keer toe. Iemand een tip voor mij?

2: als ik een dvd wil converteren naar ipod en ik moet dit doen via de mappen video Ts (dus niet in 1 keer converteren), moet ik die dan bestand voor bestand converteren, of alleen het grootste bestand? En hoe moet ik dan de ondertiteling converteren of zit die er dan automatisch bij?
    En ja, ik heb windows :oops:

alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Sorry Marieke, maar de meesten van ons gebruiken een Mac.
    Dus misschien dat je op een Windows-forum wat meer kans hebt?

Bijdrager
    marquez

Hoi Marieke,

Ik kan je niet helpen met je huidige software. Maar ik gebruik gewoon Apollo DVD to iPod (heb ook Windows), en heb nog nooit een probleem gehad. Misschien kun je het eens proberen. Ik kan me niet meer herinneren of het freeware is… :innocent:

Groetjes Dennis.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.