12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    freaky447

ipod video 30gb probleem

ik heb een ipod video 30 gb en heeft geen teken van leven meer weet iemand hoe dat komt? hij vind hem ook niet meer op de pc er komt niks uit of op het scherm

Moderator
    unSOUND

Het kan zijn dat de accu te leeg is om een teken van leven te geven, zelfs als je hem aansluit op de PC. Hang hem aan een lader of aan je PC, en wacht een tijdje. Als het inderdaad een te lege accu is, zou hij na een minuut of 15 laden weer wakker moeten worden.

Bijdrager
    freaky447

heb al een hele nacht lang laten opladen maar het scherm blijft zwart

Bijdrager
    VincentBaas
    Bijdrager
    freaky447

sry maar geen een werkt er

Bijdrager
    Mac_Laurens

Komt er werkelijk niks op het scherm? Ook niet een of ander icoon, terwijl de verlichting gewoon niet gaat ofzo? En hoor je dan een geklik als je’m tegen je oor hoort?

Bijdrager
    hans dorsman

Kun je hem niet resetten?

Bijdrager
    Mac_Laurens
    ”hans

Kun je hem niet resetten?

de 5 r’s zijn al geprobeerd, zonder succes…

Bijdrager
    freaky447

ja ik versta het ook niet en er heeft een soort van liedje uitgekomen plots. ik weet ook niet wat het is

Bijdrager
    Brent146
    ”freaky447″

ja ik versta het ook niet en er heeft een soort van liedje uitgekomen plots. ik weet ook niet wat het is

Naar de winkel ermee!

Moderator
    Poezenbeest

Heb dit van de week ook gehad, heeft nog steeds problemen. Oplossing was bij mij om het apparaat direct met mijn Mac te verbinden en na een minuut of vijf proberen de reset te doen terwijl het apparaat verbonden was.

…sindsdien wel nog problemen met de batterij-indicator, die continu aangeeft dat ‘ie leeg is, maar dat wel zes uur straight….

Bijdrager
    stel maar

je kan hem ook beter opladen aan een lader.
    want een computer gaat na en tijdje in sluimer stand en dan laad die niet meer op.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.