6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jkazius

iPod video 30GB niet te herstellen in iTunes

Help!

Momenteel zit ik met een iPod video 30GB die dienst weigert. Het scherm (zwartwit) geeft aan dat ik de iPod aan moet sluiten en in iTunes moet herstellen. Dit lukt alleen van geen kant! iTunes begint met herstellen, maar als de iPod daarna opnieuw opstart verschijnt doodleuk de zwartwit mededeling dat ik de iPod aan de computer moet hangen en moet herstellen…

Schijfhulpprogramma geeft aan dat de schijf oke is… Is mijn iPod nu officiĆ«el overleden of is er nog een reddingsmogelijkheid?!?

Bedankt alvast!

Bijdrager
    JDVM

Probeer hem eens te formatteren met schijfhulpprogramma.

Bijdrager
    jkazius

Formatteren heb ik gedaan met schijfhulpprogramma. Daarna gaat het herstel in iTunes nog steeds als hierboven beschreven. Lijkt er op dat de harddisk dood is…:(

… of niet?

Bijdrager
    essiw

als de hardeschijf dood hoor je een tikkend geluid bij het opstarten (geloof me ik heb et gehad en heb er een nieuwe harde schijf in laten zetten bij een apple beurs, als je hardeschijf stuk is moet je echt een tikkend geluid horen en je krijgt meestal ook een vreemd teken te zien op je scherm) wat ook zou kunnen is dat de batterij op is? (een gok hoor) [btw ik heb ook een 30gig ipod video]

Bijdrager
    jkazius

Als de batterij op is geeft ie dat aan door een icoon van een lege batterij toch? Hij geeft nu specifiek aan dat de iPod hertsteld moet worden in iTunes en DAT lukt dus niet… Volgens mij is ie overleden:(

Bijdrager
    essiw

ik kan et hier niet vinden, maar misschien kan jij beter zoeken: http://www.apple.com/nl/support/ipod/earlier/
    anders zou ik naar apple bellen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.