7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mollie

iPod video 30 Gb niet meer te zien in iTunes en bureaublad..

Probleem!

Wil mijn iPod weer eens gaan gebruiken en sluit hem aan op de iMac, maar iTunes geeft totaal geen gehoor, ziet mijn iPod totaal niet meer.

Op meerdere USB poorten geprobeert maar niets helpt, de iPod blijft staan met het scherm ” Koppel niet los”…… Tevens even op de andere mac geprobeerd maar ook daar hetzelfde probleem.

Heb het forum al doorgeworsteld maar kan er niet echt wat over vinden, ook niet op de support pagina van apple.

Nb. de iPod staat ingesteld voor gebruikt als externe schijf, maar zie hem nu ook niet meer in de findermap etc.

Wie weet de oplossing…………

Bijdrager
    mollie

Uiteraard is de batterij volledig opgeladen……

:D

Bijdrager
    baziel

heb je bij de voorkeuren van je bureaublad “toon deze onderdelen op bureaublad’ aangevinkt? (finder > voorkeuren)

Bijdrager
    Nikita

Verschijnt ‘ie verder wel in Schijfhulpprogramma? Daar moet ‘ie ook staan als ‘ie niet gemount is.

Bijdrager
    Bor

Ik heb dat probleem met de shuffle van ’n klasgenote… Als iemand iets weet hoor ik het ook graag.

Bijdrager
    mollie

Heb gekeken met schijfhulpprogramma’s en inderdaad word de iPod gewoon gezien, ook even geprobeerd met de iPod shuffle en deze ziet hij ook (deze word ook gewoon gezien in iTunes!

Bijdrager
    mollie

Even een update over de bovenstaande post:

Heb uiteindelijk het volgende gedaan:

– de iPod in diskmode gezet http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=93651
    – de iPod aangesloten en bekeken met schijfhulpprogramma’s
    – iPod gewist met dit programma
    – uiteindelijk iTunes opgestart en voila de iPod word weer volledig herkent
    – nu aleen nog alles herstellen en klaar

LET OP! wel eerst een juiste backup maken want de iPod word helemaal gereset, alles wat erop staat word verwijderd!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.