12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Martins

Ipod Video

Kom ik waarschijnlijk weer met een belachelijke vraag. Maar ik heb in mijn super apple anthiosiasme een ipod video 30GB gekocht. Meer ik krijg het neit voor elkaar er video op te krijgen ik krijg het namelijk ook niet in itunes. iemand die mij kan helpen ? Of iemand die een gebruiksaanwijzing heeft voor een beginner

Bijdrager
    Nikita

Klinkt als het verkeerde formaat. iTunes (en daarmee de iPod dus ook) ondersteunen MPEG en H.264 filmpjes. Met iSquint kan je een heleboel formaten omzetten naar H.264 of MP4.

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    Brent146
    ”Nikita”

Klinkt als het verkeerde formaat. iTunes (en daarmee de iPod dus ook) ondersteunen MPEG en H.264 filmpjes. Met iSquint kan je een heleboel formaten omzetten naar H.264 of MP4.

Ik zal hem helpen iSquint te zoeken. :wink: Hier kan je iSquint downloaden.

Bijdrager
    iJoost

Ehm… hier toch gewoon:

http://www.isquint.org/

Bovenste hit uit Google.

Bijdrager
    Brent146
    ”iJoost”

Ehm… hier toch gewoon:

http://www.isquint.org/

Ja, maar wat is er verkeerd met mijn link, en waarom weer zo’n kwade reactie? Ik probeer te helpen?

Bijdrager
    iJoost

Hoezo kwaad?

Ik verbaasde me er alleen lichtelijk over dat je het nodig vond om te helpen bij iets wat zo gemakkelijk te vinden is…

Bijdrager
    Brent146
    ”iJoost”

Hoezo kwaad?

Ik verbaasde me er alleen lichtelijk over dat je het nodig vond om te helpen bij iets wat zo gemakkelijk te vinden is…

Oke, wou alleen maar helpen, maar nu zijn we wat off topic aan het gaan dus bij deze is het opgelost. :)

Bijdrager
    TRML

En “makkelijk” is voor de een anders dan voor de ander.

Bijdrager
    iJoost

Absoluut. Maar als je iSquint zoekt gewoon isquint in Google intikken, dat moet toch elke… Anyway, ook ik wilde slechts helpen.;-)

Bijdrager
    Fester

Misschien even een stukje uit iMovie?
    Gewoon even proberen.
    Muziekvideootje wil ook wel lukken, toch?
    Naderhand gewoon iSquint uitproberen ( gaat prima )
    Gebruiksaanwijzing wil ook wel eens helpen.
    :D

Bijdrager
    Almerrrrr

Hier staat alles wat je nodig hebt ik gebruik zelf handbrake om dit te doen:
    Linkje

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.