15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    slekke van heule

ipod via ebay, oorsprong china aan zéér lage prijzen

op ebay kun je tegenwoordig zeer goedkoop een ipod aankopen aan een zeer lage prijs.

oorsprong china.

iemand ervaring mee ?

frederik

Bijdrager
    PietjePuk

Zou ik persoonlijk nooit doen, lijkt me zo verdacht als het groot is, veel te veel risico’s aan verbonden.

Bijdrager
    macb

kijk even naar het aantal feedback die de persoon heeft.. iemand met veel “sterren” zal je niet 1 2 3 bedonderen.

Bijdrager
    DeXoN

Je geeft zelf al het antwoord. Tuurlijk niet want niemand gaat zo stom zijn om een iPod te kopen vanuit Chine (NAMAAK) en dan ook nog es lage prijs. Als het hier al zo duur is voor een ipod gat het in china niet veel minder zijn hoor.
    [size=9:d791de74da]DeXoN[/size:d791de74da]

Bijdrager
    Ce

Ik zou toch wat voorzichtig zijn om te zeggen dat het rommel is. Wellicht zijn het onrechtmatig verkregen originele ipods. Mijn originele Nano (gekocht in een macstore) is “assembled in china” :wink:

Bijdrager
    Barabas2005
    ”DeXoN”

Chine (NAMAAK)
    [size=9:56bf46182b]DeXoN[/size:56bf46182b]

Lol, dit werd vroeger ook veel gezegt over Japan (alles is namaak). Kijk eens waar dat land nu staat in technologie! China gaat ook heel hard die kant op. iPods (en veel andere apparatuur voor “westerse landen”) worden in China gemaakt en ze hebben het PC gedeelte van IBM overgenomen.

China is dus niet meer voor de poes, maar zal ons de komende jaren misschien nog wel eens verassen met producten die ze op de markt brengen.

Maar goed, ik ben het wel eens dat het oppassen is met producten kopen die ver onder de vraagprijs liggen;) .

Bijdrager
    NArthurNO

hmm… miss ff navragen hoe het met de garantie zit :innocent:

een goedkope iPod is natuurlijk niet te weerstaan:evil:

Bijdrager
    J-roen

Ik heb wel eens ergens wat gezien over iemand die als goedkope iPod een witte nepper kreeg met een zelf getekend appeltje erop.

Dus “if it’s to good to be true, it probably is to good to be true”.

Bijdrager
    stf

Als we het over zeer goedkope iPod’s hebben:
    Hier een inkoopactie waar men voor 150 € een iPod nano (2GB) kan aanschaffen.
    Heeft iemand enig idee hoe de garantieafhandeling bij Apple is als je geen factuur kan tonen?

Bijdrager
    MacBeer

“Hoe meer deelnemers, hoe goedkoper”

Heb je dat gelezen? En gaan er bij jou dan geen alarmbelletjes klinken? Dit riekt naar een piramide-achtige constructie.
    Wil je het proberen, prima. Maar ik vertrouw het voor geen enen cent.

Bijdrager
    appleholic

Vergeet niet dat een iPod de status van ‘soortnaam’ heeft gekregen, net zoals Aspirine en LuxaFlex
    Een mp3 -speler wordt veelal iPod genoemd.

Een vriend ging onlangs naar Dixons om een een iPod te kopen, maar de verkoper toonde hem een goedkopere merkloze mp3-speler. Daarna reageerde de verkoper pas met ‘oh, je bedoelt een echte…’

Bijdrager
    Pi
    ”MacBjorn”

”Hoe meer deelnemers, hoe goedkoper”

Heb je dat gelezen? En gaan er bij jou dan geen alarmbelletjes klinken? Dit riekt naar een piramide-achtige constructie.
    Wil je het proberen, prima. Maar ik vertrouw het voor geen enen cent.

Volgens mij valt dat wel mee hoor. Apple biedt gewoon korting als je meerdere iPod’s tegelijk koopt. Via die website kan je dus inschrijven op een inkoopactie, zodat je die ‘bulk korting’ krijgt. Volgens mij is dit geen oplichterij.

Bijdrager
    S.A.F
    ”J-roen”

Ik heb wel eens ergens wat gezien over iemand die als goedkope iPod een witte nepper kreeg met een zelf getekend appeltje erop.

Dus “if it’s to good to be true, it probably is to good to be true”.

If it’s too good to be true, it probably is too good to be true. :wink:

Bijdrager
    Timberling

Even reageren;

Uhm hoewel ik je altijd aanraad goed op te letten bij het kopen van producten uit t buitenland, de negativiteit die producten ‘made in China’ hebben is nu niet meer overal van toepassing meer op hoor..; als ik bijvoorbeeld naar mn iPod Shuffle kijk die ik in een NL’se Apple winkel heb gekocht, staat er trots op de verpakking bij t serienummer: Designed by Apple in California Assembled in China… En het is toch echt een ‘echte’ iPod hoor 8)

Het klopt wel dat de Apple producten er goedkoper zijn, maar dat is ook in bijvoorbeeld Amerika. http://www.appleclub.com.hk laat je de officiele prijzen zien van de Apple Store in Hong Kong.. Deel de prijs (in Hong Kong Dollars) door grofweg 9 en je hebt de prijzen in Euro’s…

Bijdrager
    MacBeer

Dat snap ik, echter China is óók een land waar op zeer grote schaal nep-producten gefabriceerd worden waardoor grote bedrijven enorm veel schade lijden.
    Dus het blijft oppassen geblazen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.