10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    macoa

Ipod verwisselbare schijf

Als ik m’n ipod aansluit komt er heel ff een M-Schijf in beeld maar daarna istie weg en kan ik er verder niks mee! Wel via Itunes video’s en muziek opzetten maar daar houd ’t mee op!
    Wie weet hoe ik mn Mschijf blijvend in beeld hou?

Moderator
    unSOUND

Je moet dan je iPod aansluiten en iTunes starten, dan verschijnt onderin het venster van iTunes een iPod symbool. Klik daarop, dan kun je daar het gedrag van je iPod aanpassen. Zet een vinkje bij “gebruik als schijf”, dan komt hij in beeld zo lang als je hem aangesloten houdt.

Bijdrager
    macoa

Ooh, super dankjewel.. ik heb m nog maar 2 dagen daarom!;)

Moderator
    unSOUND

Geen probleem.

Bedenk wel dat je nu je iPod zelf moet loskoppelen voor je de stekker eruit trekt. Dit doe je in OS X door de iPod te selecteren en appeltje-e te klikken, in Windows moet je rechts in de taakbalk de iPod verwijderen bij het “remove hardware” icoon.

En uiteraard van harte welkom op het forum, en lees vooral de sticky met veel tips, trucs en veel gestelde vragen omtrent de iPod:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=34381
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=66574

Bijdrager
    macoa

wat is OSX?:?

Moderator
    unSOUND

Zo heet het besturingssysteem van een Mac…

Bijdrager
    macoa

Ojah, klopt, maar die heb ik niet;)…maar in windows snap ik t!:mrgreen:

Moderator
    unSOUND

Dan komt het dus helemaal goed.

Bijdrager
    Jello
    ”jelcopaalhaar”

wat is OSX?:?

OS X staat voor Operation System X, of besturings systeem X.

Je hebt enkele besturingsssystemen, zoals Windows, Macintosh, Linux…
    Net zoals je in Windows versienrs. hebt, ( 2000, XP, 98…) heb je dat ook bij een macintosh.
    Mac 10.4 bv, X = 10 (Romeins cijfer).
    dus OS X = Mac os X, mac os 10 …

Bijdrager
    Moode
    ”unSOUND”

in Windows moet je rechts in de taakbalk de iPod verwijderen bij het “remove hardware” icoon.

Als alternatief kun je ook in het lijstje van de bron (met bibliotheek, Music Store en afseellijsten) op het knopje klikken, rechts van de iPod daar. Dit scheelt een klik en dan hoef je niet de veilig verwijderen optie van windows te gebruiken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.