5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Wankei

ipod vervanging

Even mijn dankbaarheid ventileren: het scrollwheel van mijn ipod werkte niet echt goed meer (scrollen ging slechts op één punt ). Binnen de garantieperiode. Via internet de schade geclaimd en per opgestuurde doos de ipod naar zijn Schepper teruggestuurd. Vandaag een spiksplinternieuwe ipod in de bus gekregen. Met de originele inscriptie.
    Dank je wel Apple!
    Da’s pas ‘S’ervice die je in deze barre tijden niet meer verwacht…

wankei

Bijdrager
    rburgt

jup daar betaal je ook danwel voor. Ik heb laatst ook mijn iPod weg moeten doen omdat de harde schijf ging tikken als ik heb aan de computer hing en de hele tijd vroeg om te formateren.

Weggebracht en een nieuwe iPod gekregen. Top!

Nog even een snelle tip voor als je een nieuwe iPod krijgt indien je hem bij een reseller gekocht heb. Als je een nieuwe iPod krijgt, zorg ervoor dat het nieuwe serie nummer ook op de garrantie staat, anders ben je die kwijt…

Bijdrager
    Tuffi
    ”Wankei”

Even mijn dankbaarheid ventileren: het scrollwheel van mijn ipod werkte niet echt goed meer (scrollen ging slechts op één punt ). Binnen de garantieperiode. Via internet de schade geclaimd en per opgestuurde doos de ipod naar zijn Schepper teruggestuurd. Vandaag een spiksplinternieuwe ipod in de bus gekregen. Met de originele inscriptie.
    Dank je wel Apple!
    Da’s pas ‘S’ervice die je in deze barre tijden niet meer verwacht…

wankei

:oops: ik geniet nu inmiddels al van mijn 3e slinternieuwe iPod die ik heb mogen ontvangen van de service van “de Schepper” => één en twéé

Bijdrager
    yabbanoname

jij mag t genieten noemen, maar ik krijg toch geen goed gevoel bij dat snelle inruilen onder mom van service (slechte kwaliteit ?).

YO

Bijdrager
    Tuffi
    ”yabbanoname”

(slechte kwaliteit ?)

…massaproductie; ben ik heilig van overtuigd…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.