30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 122)
  • Q:
    Bijdrager
    Cloudsurfer

iPod verkrijgbaarheid

Hebben jullie al een van de nieuwe iPods kunnen bemachtigen? Het is nu alweer na het beloofde weekend en er is nog nergens een spoor van ze te bekennen. In de VS en VK schijnen die dingen zich al lekker in de schappen genesteld te hebben.

Mis ik iets? Kan ik beter ergens in een grote stad gaan rondneuzen?

Bijdrager
    My-Pod

Ik las online op de MediaMarkt zijn dat de de nieuwe Nano’s 13-09-07 verkrijgbaar zijn. Verder nog geen idee. Ik wacht op de iPod Touch in ieder geval alvast bij LJS gereserveerd goeie service:)

Bijdrager
    zmaster

Bij de apple store in Heerenveen heb ik mij laten vertellen dat de touch eind deze week bij hun aanwezig zou zijn.
    Ik neem dus aan ook in de rest van het land

Bijdrager
    JanSwitchMac

vriend van me werkt bij MediaMarkt..

Nano eind deze week
    Touch eind september

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”My-Pod”

Ik las online op de MediaMarkt zijn dat de de nieuwe Nano’s 13-09-07 verkrijgbaar zijn. Verder nog geen idee. Ik wacht op de iPod Touch in ieder geval alvast bij LJS gereserveerd goeie service:)

Okee. Woensdag dan even kijken bij de MM.

Bijdrager
    macmickey2

Sorry hoor maar je gaat toch geen iPod bij de **&%($* Mediamarkt halen? Ben je gek ofzo? :P

Bijdrager
    iMike

ik heb hem via de apple internet store besteld en hij “shipped” vanaf 28 september. Hij wordt waarschijnlijk 1 of 2 oktober bezorgt.

bij de apple store in eindhoven vertelde ze me dat hij deze week al binnen komt, maar dat er nogal wat gereserveerd waren dus dat, dat ook nog wel een tijdja kan duren.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Nee, joh! Ik ga liever spijbelen en de hele dag binnen zitten wachten op UPS en mijn examens bij het ministerie van Verkeer en Waterstaat op het spel zetten voor een muziekspeler!

Bijdrager
    oegemeister

iPod touch ligt zeker niet voor 28 september in de winkels… 28 september is er een europese release van de iphone. vanaf 28 september zal de touch te verkrijgen zijn….

g rSjoerd

Bijdrager
    Donnie Darko
    ”oegemeister”

28 september is er een europese release van de iphone.

Heb ik iets gemist…? Dacht dat de iPhone pas in 2008 in Europa te verkrijgen was.

Bijdrager
    oegemeister

dat vertelden ze me bij de APR Xando in zwolle….

Bijdrager
    iMike

Dat heb ik ook gehoord van iemand die bij de Phone House werkt, hij vertelde me dat ze hopen hem deze maand binnen te krijgen….

Bijdrager
    Cloudsurfer

iPhone deze maand? Dat lijkt me sterk… zou wel leuk zijn, though.

Bijdrager
    iMike

lijkt me ook sterk mja dromen mag altijd he:P

Bijdrager
    stel maar

als dat zo is kan je beter een iPhone kopen dan de iPod touch. je hebt dan veel meer extra’s voor 100 euro meer.

Bijdrager
    Furka

vergeet het abonnement niet dat je er bij af moet sluiten.. Dat is denk ik vier keer zo duur dan mijn huidige sim-only abo…

maar even on topic.. het lijkt me sterk dat de Apple stores de Touch eind deze week al hebben, dat zou wel een heel groot verschil zijn met de levertijd die de online store heeft..

Bijdrager
    6939j4

Is denk ik een foutje van Apple Premium Reseller Dalsheim in Heerenveen.

Bijdrager
    Ro_Datsun

ehm volgens de verkoper van de Apple winkel bij Amsterdam CS komt de iPod Classic aan het einde van de week binnen..

Bijdrager
    Cloudsurfer

Toch wel jammer dat het zo lang moet duren. Het is maar een uurtje doorvliegen van London naar Amsterdam.

Bijdrager
    erezoon

in belgie is de ipod touch al te verkrijgen.
    (vanaf 5 september)
    Morgen met mijn verjaardag krijg ik een Ipod
    hoeraaaaah :P

Bijdrager
    ProjectZero

LOL, voor de zoveelste keer, vertel zo’n zever niet;)

De iPod Touch wordt pas verscheept de 27ste september, waarom zou hij nu dan al in Belgiƫ verkrijgbaar zijn?

Buiten een preorder valt er nog niets te iPod Touchen;)

Bijdrager
    erezoon

Jij weet ook precies niets van het nieuwe apple nieuws.
    check link
    http://www.macsimum.be/MacsimuM/Apple.html

Bijdrager
    ProjectZero

Haha, ok dan, als jij graag gelijk hebt, kijk hier dan is naar: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belgiumflstore?family=iPodtouch

Wat staat daar? Juist ja: “Verzendklaar: By September 28th”
    Op jou site staat AANGEKONDIGD 5 Sept, dat betekent niet VERKRIJGBAAR 5 Sept.
    Leer maw eerst de boodschap begrijpen;)

Neenee, op een iPod touch mag je nog lekker tot eind deze maand wachten :satisfied:

Bijdrager
    Joffry

De 3e generatie Nano is echt fraai. Laden van muziek en trailers/YouTube is werkelijk supersnel en het schermpje is verbazingwekkend helder. (vandaag binnen met UPS)

Bijdrager
    McHenk
    ”Klapper”

De 3e generatie Nano is echt fraai. Laden van muziek en trailers/YouTube is werkelijk supersnel en het schermpje is verbazingwekkend helder. (vandaag binnen met UPS)

ja ik ook! was eerder dan de beloofde 14 september. erg leuk.

Bijdrager
    Cloudsurfer

Zo, vandaag is dus de grote dag. Althans, dat had het moeten zijn. Kom net bij de Media Markt vandaan, en nee hoor. Geen iPods.

Maar dan ook letterlijk geen iPods. Alle iPods, dus ook de 2G en 5,5G nano en video Pods zijn totaal verdwenen. Ik vermoed dat het dan ook niet lang meer kan duren. Vanavond voor de zekerheid dan maar nog even kijken.

Bijdrager
    Dalike
    ”Cloudsurfer”

Zo, vandaag is dus de grote dag. Althans, dat had het moeten zijn. Kom net bij de Media Markt vandaan, en nee hoor. Geen iPods.

Maar dan ook letterlijk geen iPods. Alle iPods, dus ook de 2G en 5,5G nano en video Pods zijn totaal verdwenen. Ik vermoed dat het dan ook niet lang meer kan duren. Vanavond voor de zekerheid dan maar nog even kijken.

Hier in Hasselt lagen de oude wel nog:(

Bijdrager
    Yaya73

Ja, hier bij de MediaMarkt hebben ze nu ineens een ipod-actie om nog snel de oude ipods te verkopen. (250 euro voor de oude 80 Gb ipod video en ook de nano in de uitverkoop). De nieuwe zijn nog nergens te bekennen…

Bijdrager
    Okkexxl

Bij LJS in Den Haag hebben ze de iPod Nano 8GB staan en hadden ze de 80GB Classic binnen, alleen die is helaas alweer uitverkocht. Nano ziet er echt super uit!
    Nog even wachten op de 160GB!

Bijdrager
    stel maar
    ”Cloudsurfer”

mediamarkt heeft ze vandaag niet binnen gekregen:( . in Utrecht dan. ze denk dat het volgende week word:( ik wil die nano wel eens zien. de classic heb ik al wel gezien bij A-Mac.

weet iemand of de store in Amersfoort de nano’s al heeft?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 122)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.