-
Q:
iPod verboden in huize Gates
Volgens Melinda Gates, de vrouw van Bill Gates, mogen haar kinderen wel op een Xbox spelen, Windows 7 draaien en foto’s sturen op Microsoft Surface zoveel als ze willen, maar ze mogen geen iPod of iPhone.
“Er zijn maar weinig dingen verboden in ons huishouden. Maar iPods en iPhones zijn twee dingen die onze kinderen niet mogen.”
Soms heeft Linda moeite met haar eigen verbod. “Soms kijk ik naar mij vrienden en zeg ‘Ooh, k wil ook wel zo’n iPhone.
Bron: Spits Nieuws
Je kunt zeggen wat je wilt.
Ze staat wel ergens voor. En ze is consequent.
Deze reactie anders:
Ik vind het wel een goede regel denk ik… Ik heb het nooit op de hype rondom apple-producten, gaan mensen rare dingen van denken. Dat ze speciaal zijn bijvoorbeeld.
avalonicus | 02-03-09 | 17:44
Schitterend!
”acb”Soms heeft Linda moeite met haar eigen verbod. “Soms kijk ik naar mij vrienden en zeg ‘Ooh, k wil ook wel zo’n iPhone.
Bron: Spits Nieuws
en de Spits heeft moeite met Nederlandse zinnen…..
Lol,
maarre, misschien hier?
Gekke/bizarre/stunning nieuwsberichten…InactiefAnoniem3 maart 2009 om 10:08”unSOUND”Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.
This month’s Vogue has a great interview with Mrs. Bill Gates, the lovely philanthropist Melinda Gates. The interview focuses on the Microsoft founder’s better half, but there’s a fun Apple rivalry moment in the piece, when the subject of the couples’ kids is brought up.
She says: “There are very few things that are on the banned list in our household. But iPods and iPhones are two things we don’t get for our kids.” Gates does admit to being swayed — a little— by Apple’s smartphone, though: “Every now and then I look at my friends and say ‘Ooh, I wouldn’t mind having that iPhone’.”
Uitspraken schijnen in de Amerikaanse Vogue van deze maand te staan. Lekker dat Spits Nieuws, een bronvermelding schijnt net iets teveel moeite te kosten.
Yep….
”julesp”Lol,
maarre, misschien hier?
Gekke/bizarre/stunning nieuwsberichten…
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.