11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    acb

iPod verboden in huize Gates

Volgens Melinda Gates, de vrouw van Bill Gates, mogen haar kinderen wel op een Xbox spelen, Windows 7 draaien en foto’s sturen op Microsoft Surface zoveel als ze willen, maar ze mogen geen iPod of iPhone.

“Er zijn maar weinig dingen verboden in ons huishouden. Maar iPods en iPhones zijn twee dingen die onze kinderen niet mogen.”

Soms heeft Linda moeite met haar eigen verbod. “Soms kijk ik naar mij vrienden en zeg ‘Ooh, k wil ook wel zo’n iPhone.

Bron: Spits Nieuws

Bijdrager
    bartje

rrright

Bijdrager
    St. Mobbs

Je kunt zeggen wat je wilt.

Ze staat wel ergens voor. En ze is consequent.

Deze reactie anders:

Ik vind het wel een goede regel denk ik… Ik heb het nooit op de hype rondom apple-producten, gaan mensen rare dingen van denken. Dat ze speciaal zijn bijvoorbeeld.

avalonicus | 02-03-09 | 17:44

Schitterend!:D :D

Bijdrager
    Cloudsurfer

Vind het maar stom, eigenlijk. Alleen maar omdat het van manlief niet mag? Als ik de directeur van BMW was, zou ik mijn vrouw en kinderen ook echt geen draai om de oren geven als die thuis kwamen in een Fiat.

Maarja, dat moeten ze maar lekker zelf weten.

Bijdrager
    Josh_b

Ze zijn gewoon bang dat de kinders Mac en andere Apple producten beter vinden dan die MS zooi

Bijdrager
    Renzsz
    ”acb”

Soms heeft Linda moeite met haar eigen verbod. “Soms kijk ik naar mij vrienden en zeg ‘Ooh, k wil ook wel zo’n iPhone.

Bron: Spits Nieuws

en de Spits heeft moeite met Nederlandse zinnen…..

Bijdrager
    julesp

Lol,
    maarre, misschien hier?
    Gekke/bizarre/stunning nieuwsberichten…

Bijdrager
    Patrock

Bill: “Geen Apple hier in huis!”
    Kids: “Maar ik wil een MP3 speler!”

En voila, de Zune is geboren.

Moderator
    unSOUND

Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van. In huize Balmer zie ik zoiets nog wel gebeuren… Maar in huize Gates ?

Inactief
    Anoniem
    ”unSOUND”

Eerlijk gezegd geloof ik er geen drol van.

This month’s Vogue has a great interview with Mrs. Bill Gates, the lovely philanthropist Melinda Gates. The interview focuses on the Microsoft founder’s better half, but there’s a fun Apple rivalry moment in the piece, when the subject of the couples’ kids is brought up.

She says: “There are very few things that are on the banned list in our household. But iPods and iPhones are two things we don’t get for our kids.” Gates does admit to being swayed — a little— by Apple’s smartphone, though: “Every now and then I look at my friends and say ‘Ooh, I wouldn’t mind having that iPhone’.”

-> http://www.geeksugar.com/2867244

Uitspraken schijnen in de Amerikaanse Vogue van deze maand te staan. Lekker dat Spits Nieuws, een bronvermelding schijnt net iets teveel moeite te kosten.:?

Moderator
    Poezenbeest

Yep….

”julesp”

Lol,
    maarre, misschien hier?
    Gekke/bizarre/stunning nieuwsberichten…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.