5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    vogel

iPod updater, wel herstellen niet bijwerken?

Elke keer als ik een nieuwe iPod update doe, wil ie alleen maar herstellen, niet bijwerken en dus alleen maar formatteren. De knop “werk bij” is grijs en kan ik niet indrukken. Best irritant, want ik kan hierna mooi alles weer gaan terugzetten. Er is geen sprake van schakelen tussen Mac en Windows.

Bijdrager
    Buzz

Gebruik je dan wel een updater met een nieuwere versie dan de software die al op je iPod staat? Bij dezelfde versie valt er natuurlijk niet veel bij te werken.

Bijdrager
    MallePall

Ik dacht precies het zelfde, maar ondertussen werkt de updater van de iPod het gewoon bij. Kijk maar bij settings en dan about (van je iPod)

Bijdrager
    MacBert

Ik heb hetzelfde probleem met een 3G ipod. Ik heb de update niet uitgevoerd omdat ik niet wil resetten…vrij irritant.

Bijdrager
    vogel
    ”Buzz_D”

Gebruik je dan wel een updater met een nieuwere versie dan de software die al op je iPod staat? Bij dezelfde versie valt er natuurlijk niet veel bij te werken.

Je bedoelt dat de updater onderdelen bevat voor alle verschillende iPods, maar niet al die iPods per se ge-update worden? Hmmm… Voortaan versie controleren dus, op de iPod zelf.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.