11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    macpro

iPod Updater 2004-08-06 versie 3.0.2 is uit

Zojuist in software update verschenen:

Lees deze informatie voordat u iPod Updater installeert

iPod Updater 2004-08-06 bevat versie 3.0.1 van de iPod-software voor gebruik met iPods met een Click Wheel. iPod Updater 2004-08-06 bevat dezelfde softwareversies als iPod Updater 2004-07-15 voor alle andere iPod-modellen.

Versie 3.0.1 van de iPod-software biedt de volgende verbeteringen:

• Verbeterde compatibiliteit met bepaalde FireWire-kaarten die de VIA-chipset gebruiken
    • Verbeterde compatibiliteit met FireWire-hubs en met 4-pens FireWire-poorten
    • Verbeterd beheer van het stroomverbruik
    • Verbeterde prestaties bij gebruik van de optionele externe batterijset
    • De iPod wordt niet langer uit de sluimerstand gehaald wanneer u de koptelefoon verwijdert terwijl de vergrendelingsknop is ingeschakeld

Meer informatie over de iPod vindt u op http://www.apple.com/nl/support/ipod (Nederland) of http://www.apple.com/benl/support/ipod (België).

Bijdrager
    macpro

Zojuist mijn iPod 3G aan de iBook gekoppeld.
    Maar die is uiteraard up-to-date.

Dus dit is dan waarschijnlijk alleen bedoeld voor de 4G iPod’s, maar wat er nou precies in zit?

Bijdrager
    boesboes

ethernet support voor netwerk HD.

kabeltjes komen maandag in de shop

zeg dat ik het gezegd heb :D

Bijdrager
    Hugo
    ”boesboes”

Dream on… :P

Bijdrager
    boesboes
    ”Hugo”
    ”boesboes”

Dream on… :P

inderdaad, ik zie het ook wel niet gebeuren, maar blijkbaar kan de chip het wel aan.

Bijdrager
    boekeloo

Dus ik hoef met mij Clickwheel iPod met 3.0.1 deze Updater niet te doen???!!!

Bijdrager
    Sad

Ik vind het iPod updaten een beetje raar hoor. Hij vind een update en ik download 10MB. Dan gaat ie een apart programmaatje opstarten en daar krijg ik te horen dat ik al up-to-date ben (v2.2).

Waarom werkt dit niet gewoon zoals alle andere software geupdate wordt?

Bijdrager
    boekeloo

Ik denk dat het komt omdat er een verschil zit tussen de meegeleverde software voor de Clickwheels en de andere (iets oudere) software.

met v2.2 zou je achter moeten lopen denk ik zo … als ik de boel goed lees (niet mijn sterkste punt overigens)

Bijdrager
    imar

Ik denk dat het vooral gaat om vergissingen te voorkomen. Bij de specs op de Apple support pagina staan allerlei waarschuwingen dat je verschillende updaters vooral niet moet gebruiken bij verschillende iPods. Dus een updater voor alle iPods is wel zo duidelijk.

Wat wel vreemd is, is dat er op de support pagina sprake is van updater 04-08-12 is terwijl je 04-08-06 download. Bovendien kwam er vorige week toch al zo’n gecombineerde update-voor-alle-iPods uit?

Bijdrager
    Sad

Om vergissingen te voorkomen moet dat ding gewoon zelf installeren wat hij vind dat nodig is. Zo werkt dat ook met alle andere software updates. Ik snap ook niet dat het een apart programaatje is. We hebben toch “Software Update” voor alles?

Bijdrager
    Elstar

Nu pas gezien.

”Software-update”

• Verbeterd beheer van het stroomverbruik

Dat mocht ook wel eens een keer.

”macpro”

Zojuist mijn iPod 3G aan de iBook gekoppeld. Maar die is uiteraard up-to-date.

Dus dit is dan waarschijnlijk alleen bedoeld voor de 4G iPod’s, maar wat er nou precies in zit?

De tekst gaf aan dat het bedoeld was voor de clickwheel-iPod’s en dat de inhoud hetzelfde was dan een iPod-update in juli. Ik neem aan dat de vorige update voor de 4G’s is en dat deze update voor de oudere versies is.
    Bij mij werd de iPod wel ge-update, maar da’s misschien omdat ik in juli geen updater gedownload heb.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.