22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    esmeebutterfly

iPod touch werkt niet na herstellen

Hee,

Ik heb een probleem met mijn iPod touch 3rd generation.
    Ik heb hem nu 2 maanden, en een vriend van mij heeft hem gejailbreakt.
    Maar nu doet hij het dus niet meer. Als ik hem aan wil doen komt er alleen maar een apple icoontje en hij blijft daar 20 minuten op staan en gaat dan uit en doet het weer opnieuw. Mijn computer (een windows vista) zag hem niet. Toen las ik ergens dat ik hem in DFU mode moest zetten. Dat heb ik toen gedaan en toen zag mijn computer hem en zei dat ik hem moest herstellen. Dat heb ik toen gedaan. Maar hij doet het nog steeds niet. Wat moet ik nu doen?

Bijdrager
    JaNiintendo

Probeer eens met een Mac? (???)

Bijdrager
    esmeebutterfly

ik ken niemand met een mac:(

Bijdrager
    Hansi2124

Dat is niet het antwoord waar Esmee op zit te wachten. Slaat natuurlijk nergens op.

Welkom op dit Apple forum, Esmee. De meer serieuzere antwoorden komen heus wel.

Bijdrager
    esmeebutterfly

okeee,

dankjee.

Bijdrager
    esmeebutterfly

Ik heb het nu nog een keer geprobeerd om te herstellen. Maar nu blijft hij hangen in iPod-firmware herstellen.
    Daar staat hij nu al meer dan een kwartier op, is dat normaal?

Geblokkeerd
    Anoniem

kappen met herstellen als dat kan.
    download firmware 4.1GM hierrrr
    klik op update (in itunes) met alt ingedrukt.
    zoek naar het pas gedownloaden .ispw bestand en selecteer en klik ok.
    ipod gaat updaten naar 4.1
    EN LAAT DIE VRIEND NOOIT MEER AAN JE IPOD KOMEN

Bijdrager
    Yoeri

Die vriend kan er waarschijnlijk niets aan doen. Die zal wel gewoon via jailbreakme.com hebben gejailbreakt. Ik heb dit ook wel eens gehad en na een poosje klooien is het weer gelukt.

En aangezien jij een Windows-computer hebt moet je ‘Shift+Herstellen’ drukken in plaats van ‘Alt+Update’ zoals Usain beweert. Voor de rest gewoon doen wat hierboven gezegd wordt.

Succes!

Bijdrager
    esmeebutterfly

hee,

na het herstellen deed hij helemaal niets meer. En de computer ziet hem ook niet. Die vriend gaat erna kijken en anders stuur ik hem op naar bol.com (waar ik hem gekocht heb).
    Maar in ieder geval bedankt voor de antwoorden.

Geblokkeerd
    Anoniem

@yourj sorry ik ben een mac gebruiker

Bijdrager
    Yoeri

Als je hem opstuurt ziet Bol.com wel dat er een jailbreak op zit.
    Kleine kans dat je dan nog garantie hebt.

Bijdrager
    esmeebutterfly

Hij doet het weeer.
    Bedankt allemaal.

Bijdrager
    JaNiintendo
    Hansi2124 op 05 september 2010

Dat is niet het antwoord waar Esmee op zit te wachten. Slaat natuurlijk nergens op.
    Welkom op dit Apple forum, Esmee. De meer serieuzere antwoorden komen heus wel.

Ik probeerde te helpen. Het was wel een serieus antwoord. Ik dacht dat misschien Mac wel wil en dat het een bug is met Windows versie. Sorry als het niet zo overkwam.

Bijdrager
    Hansi2124

Ah, het kwam inderdaad over als: met een Mac lukt dat toch altijd….
    Dan trek ik hierbij mijn antwoord in!

Bijdrager
    BarryBarrel

Hey esmee
    Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Ipod touch 2g doet helemaal niets meer na het updaten. Hij gaat zelfs niet meer aan.

Hoe heb jij dit probleem opgelost? of weet iemand anders hoe ik dit oplos? Ik heb nooit gejailbreakt of wat dan ook, hij deed het gewoon niet meer nadat ik via itunes update erop had gezet.

Bijdrager
    BarryBarrel

.En de computer herkend de ipod ook niet meer

Bijdrager
    hansiedejong

Even proberen te herstellen d.m.v. recovery mode, zo krijg je hem in recovery mode:

1. Verbind de iPod met je computer via het bijgeleverde kabeltje. Zorg dat je iPod uitstaat.
    2. Hou de Home Button en de aan knop ingedrukt totdat hij een error geeft.
    3. Een gespreksvenster zou moeten openen in iTunes met de melding: “iTunes has detected an iPhone in recovery mode.”
    4. Nu kan je hem herstellen.

Bijdrager
    BarryBarrel

Ik heb het geprobeerd maar ten eerste doet mijn ipod helemaal niets, geen beeld of wat dan ook welke knop ik hoelang ook ingedrukt houdt. Ook als ik beide ingedrukt houdt gebeurd er helemaal niets. Wel staat er als ik de ipod aansluit om de computer dat het USB apparaat niet wordt herkend. Als ik op de knopjes druk dan hoor je wel een geluidje dat er iets aangesloten wordt op de computer maar op de ipod zie ik niets en in itunes gebeurd ook niets.

Bijdrager
    BarryBarrel

en trouwens, bedankt voor de snelle reactie

Bijdrager
    BarryBarrel

Ah het is me gelukt. Voor iedereen die dit ook heeft. Zet je ipod in DFU mode, zoek op youtube hoe dat gaat, terwijl je de ipod ingeplugt hebt in je computer. Dan herkend je computer de ipod wel en kun je hem alsnog herstellen.

Ik weet niet of je dit bedoelde met je stap 2 hansiedejong, maar je moet eerst de 2 knoppen inhouden voor 10 sec en dan de bovenste loslaten en de home button voor nog eens 10 seconden inhouden.

In ieder geval bedankt voor je reactie

Bijdrager
    djon sjon

hallo mensen! bij mij staat er nadat ik mij ipod herstelt heb (misschien belangrijk detail: hij is gejailbreakt) staat er dat ik m’n ipod moet aansluiten op iTunes, daar staat dat er een probleem met mn “Device” is en dat die misschien beschadigd is en naar de dichtsbijzijnde AppStore moet gaan, weet iemand hoe ik hem weer kan laten werken???
    bedankt!!

Bijdrager
    Yggdrasil

iTunes Activatie Server Down

Daar waarschuwde Hokkie ons al voor…

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.