12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    TodiWa

iPod touch vroeger verkrijgbaar dan gedacht?

Ik heb even het discussieforum van Apple over de iPod touch doorlopen en daar vond ik het volgende topic: klik.

Daarin staat dat iemand die de iPod besteld had te horen heeft gekregen dat de iPod nog binnen de week zou binnenkomen, en dus niet tegen het eind van de maand zoals op de website van Apple staat.

Nog meer aanwijzingen zijn het plaatsen van nieuwe forumcategorie├źn en de gebruiksaanwijzing op de website van Apple.

Waarschijnlijk wordt in de loop van de week duidelijk of de iPod touch daadwerkelijk vroeger naar de klanten verscheept wordt dan eerst aangenomen.

Bijdrager
    MedahOSX

Mijn creditcard is inderdaad vandaag afgeschreven. Laten we het hopen want ik kan echt niet wachten:)

Bijdrager
    Richie79

Ik heb hem bij de Apple reseller gereserveerd. Hopelijk krijgen ze hem dit weekend nog binnen:)

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zou even leuk uitkomen zeg. Ik heb net de 299 bij elkaar.

Volgend week naar de winkel?

Bijdrager
    aaldriks

ik moet me dit weekend nog even kapot werken, maar ben maandag vrij:D ik zeg kom maar op met die touch!

Bijdrager
    TodiWa

Er zijn op flickr.com al verscheidene mensen opgedoken die foto’s posten van hun iPod touch.

edit: Alsook de eerste YouTube video.

Bijdrager
    Richie79

Boo ! Kreeg net te horen van LJS dat de touch pas half oktober bij hun binnen komt :cry:

Bijdrager
    Vodka

Nu snel de Touch lanceren omdat de iPhone volgende week in Europa wordt gepresenteerd?

Bijdrager
    Wenjie

In Amerika zijn ze ook eerder verkrijgbaar, maar daar runnen ze op factory mode dus kunnen ze niet gebruikt worden. Kan iemand die de ipod touch al heeft, misschien vertellen of er iets mis is met jouw ipod touch is.

http://www.appleinsider.com/articles/07/09/14/briefly_imac_update_brooklyn_flagship_touch_in_factory_mode.html

Bijdrager
    MedahOSX

Heel vreemd, eerst stond er sinds mn bestelling 399 euro by ‘Openstaande autorisaties’ van mn creditcard. Van de week was dat ineens weg en was er 399 minder bij mn ‘Bestedingsruimte’ , sinds gister is die 399 nergens meer te bekennen en ook niet afgeschreven. Doet Apple vreemd of doet mijn bank vreemd? Voorlopig nog geen touch iig.

Bijdrager
    Lexis

Oeehh! Mijne komt 1-2 oktober!! En het wachten is echt, echt, echt heeeel zwaar. Had Apple het event niet beter eind september kunnen houden, dan had ik niet zo lang hoeven wachten!

Wel veel events! 18 sep ookal.

Ik kan trouwens ook niet wachten op Leopard!

Bijdrager
    Richie79

Ik was vandaag elk winkel langs gegaan die iPods verkoopt. LJS zei dat die de geplande datum 28 september of half oktober uit zal komen. Ben bij de Dixons in Den Haag geweest en ze zeiden dat die misschien a.s dinsdag binnen zal komen, de nano in iedergeval.

Ook heb ik de Nano in me handen gehad bij LJS en hij is echt ontzettend klein:)

De Mediamarkt had echt totaal niets, alleen oude nano’s en en een paar oude video iPods maar de rest was leeg. Misschien dat ze aankomende week ook hun vooraad binnen krijgen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.