8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Chiel1990

iPod touch voor 129 euro bij MM Rijswijk

bij de mediamarkt in Rijswijk hebben ze de iPod touch 8gb voor 129 euro!!!

dit is 90 euro goedkoper dan normaal.
    dus mijn vraag wat denken jullie? is dit de nieuwe Touch?
    zit er in iedergeval wel de nieuwe 2.1 software op?

dat is waar het bij mij omgaat dat de nieuwste software erop zit om vol gebruik er van te kunnen maken.
    of zitten er meer verschillen tussen de nieuwe touch en de oude, behalve de interne speaker?

alvast bedankt

Bijdrager
    Afroman

Ik heb geen idee, maar de verschillen zijn
    -De nieuwe heeft ingebouwde speakers
    -De nieuwe heeft een snellere processor(merk je niks van)
    -De nieuwe is compatibel met nieuwe oordopjes(en dus kan je gebruik maken van apps in de AppStore die een microfoon nodig hebben)
    -De nieuwe heeft volumeknopjes aan de zijkant.
    -De nieuwe heeft een rondere achterkant.

Verder zou ik het niet weten.

Bijdrager
    stel maar

qua prijs gezien zal dit de eerste versie zijn en die heeft niet standaard de 2.0 software. kan je er wel bij kopen in iTunes kost 7 nog wat, dacht ik.

om het verschil te zien moet je naar de doos kijken.

bij deze zit 1.0 software geen extra programma’s.

bij deze zit in iedere geval de januari software update. maar dat is niet de 2.0 software.
    (Mail, Maps, Weather, Notes en Stocks)

wanneer kwam die 2.0 software eigenlijk uit?

Bijdrager
    Chiel1990

ja dus die 2.0 software moet ik er even bij kopen. op een verschil van 90 euro kan ik die 7 ook nog wel missen:wink:

en die andere programma ga ik toch niet gebruiken, ik wil hem echt als iPod gebruiken.

maar games kan je wel spelen, zonder die snellere processor?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja hoor, op de eerste versie kun je alles doen wat op de tweede versie ook kan.

Bijdrager
    Fester

In de Theresiastraat in Den Haag ( is dat voorburg ?) zit een fotozaak, die gooit alle iPods eruit.
    Het zijn wel oudere modellen.
    Als ik goed heb opgelet was er nog een Touch ( ik dacht 16 Gb ) voor 150 Euro.

Bijdrager
    Martijn Snels

Bijna alle MediaMarkt-en verkopen restanten uit de UK. Dit zijn dus allemaal oude producten.

Bijdrager
    MacAanZee

en pas op dat het geen demo’s zijn of geruilde dingen, dat verkopen ze bij de Mediamarkt namelijk ook gewoon als nieuw. Wat de verschillen betreft tussen oude en nieuwe model, moet je je wel realiseren dat het erg leuk en handig is om er speakertjes op te hebben. Zelf heb ik een iPhone, waar natuurlijk ook speakertjes op zitten en ik gebruik mijn oordopjes bijna niet, gebruik meestal de speakertjes. Vooral bij gamen en dat soort dingen is het geluid van de speakertjes vaak hard genoeg. Maar dat is natuurlijk ook heel persoonlijk. Met speakertjes kunnen anderen ook meeluisteren en soms wil je dat juist wel, soms ook juist niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.