6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    iBird

iPod Touch veroorzaakt netwerk-probleem

Geen idee of dit hier moet worden gepost of onder het iPod hoofdstuk, maar ik probeer het hier.
    Sinds vorige week een iPod Touch in huis. Software alles laatste versie. Nu heb ik eigenlijk vanaf dag 1 problemen met mijn draadloze Airport Express (g, geen n) netwerk. Bij het openen van de App Store via de Touch loopt de router vast en dient te worden herstart. De App store is wel draadloos bereikbaar op mijn MacBook en bedraad via mijn iMac en MacMini. Ook andere Apps die Wifi gebruiken veroorzaken hetzelfde probleem. Iemand enig idee? Touch al een keer hersteld en alles er opnieuw opgezet maar dat helpt niet. Zou dit een probleem zijn van de Touch of van de Express?
    Zou het wat oplossen als ik de Express vervang door een Extreme met n aan boord, of is dat te rigoreus? Ik vind eigenlijk ook wel dat het zo zou moeten werken.
    Alvast bedankt.

Bijdrager
    BloomPod

Hier net hetzelfde.
    Je iPod touch en Airport hebben alle twee een ander netwerk. De oplossing, een Airport express erbij kopen. En jammer genoeg is er geen andere oplossing. Voor meer info moet je naar een APR gaan. Veel succes !

Bijdrager
    iBird

Snap ik niet…
    Airport IS toch het netwerk. En de Touch logt daarop in toch?
    De gein is dat het de eerste dag wel werkte en af en toe maakt hij even verbinding en knalt hem er dan uit…

Bijdrager
    BloomPod

Je kan gewoon niet met je Macbook en iPod touch tegelijk het netwerk gebruiken omdat je iPod touch alles inneemt.

Bijdrager
    iBird

Maar ook niet alleen met de Touch. En inmiddels ook niet meer alleen met de MacBook. Begint de Express brak te worden? Kan ik dat checken of alleen constateren? En is een Express zo zwak dat het of of is en niet en en? Lost een Extreme dat probleem op?

Bijdrager
    iBird

Misschien moet de titel inmiddels worden aangepast naar: Airport Express problemen.

Probleem is u dat elk apparaat wat inlogt op het draadloos netwerk eerst vebinding krijgt, waarna de verbinding wegvalt en in het Airport menu verschijnt het ‘zoeken’ symbooltje. Soms wordt het netwerk gevonden, dan weer niet…

Iemand een oplossing?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.