10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    ajacied

ipod touch verkloot

ik wilde mijn ipod touch upgraden naar 2.2 maar nu heb ik alleen dat logo connect to itunes maar itunes kan hem niet zien help AUB

Bijdrager
    Realmusic

ik heb geen idee maar volgens mij zijn leestekens in dit land niet verboden niet dat je hier wat mee opschiet maar het leest wel vervelend want zo kan ik je natuurlijk niet echt makkelijk helpen als ik eerst eens drie keer je zien moet lezen of sta ik nu enorm in de afzeikmodus want zo ja dan moet je het maar zeggen hoor ik sta open voor kritiek maar ik erger me soms dood aan het missen van al die leestekens dus vandaar ook dit pleidooi voor het gebruik van leestekens misschien een tip voor je volgende bericht wat je gaat typen hier op het forum dan snap ik het tenminste ook bij voorbaat mijn excuses als dit ontzettend offtopic is hoor maar dat had ik al gezegd geloof ik anyway ik kan je niet met je probleem helpen het spijt me

Bijdrager
    Nicktwin

Realmusic: als je hem niet kunt helpen met zijn probleem waarom reageer je dan? Dat is iets wat mij en anderen stoort!

ajacied: je zou kunnen proberen om je iPod Touch uit te zetten door de home en aan/uit knop tegelijkertijd ingedrukt te houden…. en je iPod vervolgens weer aan te sluiten aan je Mac.

Bijdrager
    brandfles

Heb hetzelfde gehad en i.i.d. de homeknop en de aan/uit knop lang ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt.
    En aansluiten op je Mac hoeft niet.

Bijdrager
    ajacied

het werkt jammer genoeg niet. want als ik hem aan mijn pc hang dan gaat ie weer aan. ik had ook al dfu mode geprobeerd, maar ik heb het idee dat hij niet in dfu mode is.

Realmusic: nou goed :P

Bijdrager
    The JM

Heb je ‘m gejailbreakt of niet?

Bijdrager
    ajacied

nope

Bijdrager
    ajacied
    ”brandfles”

Heb hetzelfde gehad en i.i.d. de homeknop en de aan/uit knop lang ingedrukt houden tot het Apple logo verschijnt.
    En aansluiten op je Mac hoeft niet.

maar dan gaat ie weer in connect to itunes.

Bijdrager
    Nicktwin

Heb je wel de nieuwste iTunes?

Bijdrager
    Eelke
    ”ajacied”

het werkt jammer genoeg niet. want als ik hem aan mijn pc hang dan gaat ie weer aan. ik had ook al dfu mode geprobeerd, maar ik heb het idee dat hij niet in dfu mode is.

Realmusic: nou goed :P

Nee nog niet eigenlijk. Hoofdletters?

‘Is’ hij in een mode?:evil:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.