8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    JazzyJeff

iPod Touch streamen via Airport

Weet iemand toevallig of je met de iPod Touch, muziek kan streamen via een airport express?
    Zit te twijfelen om er een te nemen. Als dit mogelijk is, zou dat me keuze vermakkelijken :D

Bijdrager

Geen idee. Dit zou nog maar het begin zijn. Met je Touch zou je toch je toch alles (iMac, Coverflow, AppleTV etc) moeten kunnen aansturen…

Bijdrager
    Marresc

Kan de batterij nooit trekken.

Bijdrager
    JazzyJeff

Hij is al zuiniger met de batterij dan de oude iPods. Lijkt me dat hij toch wel een paar uur zou moeten kunnen streamen. Daar heeft hij toch wel genoeg batterij voor?

Vraag me alleen af of je erop kan aangeven dat je het geluid over de AE wilt hebben inplaats van je headphones.

Bijdrager
    Harm Reitsma

@JazzyJeff, ik ben het met je eens dat streaming via Airport Express een super feature zou zijn. Ik denk dat dit een klusje wordt voor de gevorderde hackers.

Bijdrager
    Welles

Waar ik juist in geïnteresseerd zou zijn: je iTunes content streamen náár je iPod Touch. Ik kijk nu op mijn 5e gen. iPod heel veel video, allemaal binnenshuis (lees: in bed :wink:), maar met die (slechts) 16 GB zou ik het via WiFi afspelen van mijn video-collectie vanaf de iMac wel superhandig vinden.

Bijdrager
    plushomme72

Zou wel mooi zijn. Met je iPod touch voor de tv en dan als een soort afstandsbediening je muziek op de tv luisteren. Hoop dat het communiceerd met mijn Macs en Apple TV.

Bijdrager
    plushomme72

Zou wel mooi zijn. Met je iPod touch voor de tv en dan als een soort afstandsbediening je muziek op de tv luisteren. Hoop dat het communiceert met mijn Macs en Apple TV.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.