30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 1171)
  • Q:
    Bijdrager
    macer

iPod touch status verzending

ik las vandaag op het forum van apple dat al veel ipod touchen geshipt waren. zijn er hier ook mensen waarvan de ipod al geshipt is ?

Bijdrager
    B-mac-fan

Ja dat vraag ik me ook af.
    Ik heb een iPod Touch besteld maar hij word pas de 28ste september verzonden staat er bij de bestelstatus en in de e-mail die ik heb gekregen van Apple.

Ik hoop dat de iPod Touch hier ook eerder geleverd word!

Bijdrager
    Mendoza

‘geshipt’?

Bijdrager
    Macs
    ”macer”

zijn er hier ook mensen waarvan de ipod al geshipt is ?

Geshipt betekent “vertrokken uit de fabriek” als ik me niet vergis. Ik denk niet dat ze dat aan de klanten meedelen. Vind het een beetje een rare vraag:?

Bijdrager
    B-mac-fan

Macer bedoelt waarschijnlijk dat sommige mensen de iPod Touch al hebben gekocht of hebben ontvangen.

Bijdrager
    Mendoza
    ”Macs”
    ”macer”

Geshipt betekent “vertrokken uit de fabriek” als ik me niet vergis. Ik denk niet dat ze dat aan de klanten meedelen. Vind het een beetje een rare vraag:?

geshipt betekend helemaal niets als ik me niet vergis.

‘shipped’
    “verscheept”

maar niet geshipt.

Bijdrager
    iPod

Sep 5, 2007 om 09:08 PM GMT – Bestelnummer XXXXXXXXX

Nog niet verzonden
    Verwachte verzenddatum: 28 Sep, 2007
    Verwachte leverdatum: 01 Okt, 2007 – 02 Okt, 2007

Bijdrager
    BuurjongenB

Sep 5, 2007 om 09:08 PM GMT – Bestelnummer XXXXXXXXX

Nog niet verzonden
    Verwachte leverdatum: 01 Okt, 2007 – 02 Okt, 2007

Bijdrager
    rubio

Ik vind ook wel prettig om te horen wanneer ze worden verzonden

Bijdrager
    Doulos
    ”Mendoza”
    ”Macs”
    ”macer”

geshipt betekend helemaal niets als ik me niet vergis.

‘shipped’
    “verscheept”

maar niet geshipt.

Hoe off-topic kun je gaan?

Bijdrager
    Mendoza

je bedoelt ‘naast het onderwerp’?

Bijdrager
    macer

sorry voor de mischien wat onduidelijke benaming. ik hoorde namelijk van mensen dat hun ipod al met de post was gegaan ( in america) en ik was benieuwd of er hier al mensen waren waarvan hun ipod touch al op de post was gegaan

Bijdrager
    Mendoza

ach, ik zit maar te geinen. het valt me op dat veel mensen de behoefte voelen onze taal te ‘verengelsen’.

Bijdrager
    swoon
    ”Mendoza”

ach, ik zit maar te geinen. het valt me op dat veel mensen de behoefte voelen onze taal te ‘verengelsen’.

Pimpen bedoel je?:D

Bijdrager
    iPod

Mijn bestelstatus is veranderd:

Sep 5, 2007 om 09:08 PM GMT – Bestelnummer XXXXXXXXXX

Klaargemaakt voor verzending
    Verwachte leverdatum: 03 Okt, 2007 – 04 Okt, 2007

Bijdrager
    Furka

mmmm.. aan de ene kant klaar gemaakt voor verzending, aan de andere kant een latere lever datum…

is het nou goed of slecht nieuws..

Bijdrager
    rubio

Ja vreemd. Heb jij hetzelfde Furka?

Bijdrager
    Furka

nee, ik heb mijn bestelling niet bij de online store (maar die lijkt me wel een goede indicator voor hoe het er mee staat)

in Engeland liggen ze al gewoon in de winkels..

Bijdrager
    iPod

Het is heel tegenstrijdig inderdaad, aan de ene kant wordt de iPod touch nu klaargemaakt voor verzending en aan de andere kant gaat het misschien nog wel langer duren dan gepland.

Ik hoop in iedergeval dat ik hem voor 4 oktober heb want ik ga de 5de op vakantie:(!

Laten we het hopen!

Vreemd trouwens dat ze in de UK al te koop zijn.

Bijdrager
    Richie79

Laatst belde me zusje LJS Den Haag op voor de bestelling die we hebben staan voor de touch. Toen zeiden ze dat die half oktober pas binnen zou komen. In iedergeval ben je zeker van de nieuwe shipment met serienummer 38 of 39, dus geen screen issues:)

Bijdrager
    Furka

ja, precies.. wellicht is een beetje wachten niet heel erg..

ik kan me voorstellen dat de vertraging komt omdat Apple er zeker van wil zijn dat de schermpjes wel goed zijn.. dus week 38 of later voor Europa zou mooi zijn, daar wil ik best even voor wachten

Bijdrager
    Richie79

Precies. Toen ik nog niets hoorde van de screen issues toen wou ik hem direct al in huis hebben, maar aangezien die er wel zijn vind ik het nu niet erg zolang ik maar een werkende screen krijgt.

Zul je maar net zien wanneer je een screen probleem hebt, kun je hem weer terug brengen en weer een aantal weekjes wachten voordat die binnen is

Bijdrager
    MedahOSX

Wow, ik krijg net mail dat mn ipod touch is verzonden. Hij is echter nog niet afgeschreven van mn creditcard, erg weird.

Bijdrager
    Osirison

Ik kreeg vanmiddag ook dit mailtje
    toen ff gekeken bij Shipment status

Shipped on: Sep 22, 2007 via TNT International Express
    Shipped to AMSTERDAM, NL 21 Sep 2007
    Estimated Delivery Date 28 Sep 2007 (Subject to change)
    Current Delivery Status In Transit to Customer – Shipment on Schedule 21 Sep 2007
    Signed By

Krijgt ik hem morgen dan?:) ik weet niet waar ze vandaan sturen, als dit de VS is dan kan het kloppen dat hij pas rond de 28 zal komen

Bijdrager
    Richie79

Volgens mij komen ze uit China. Zo te zien moet je hem in iedergeval volgende week binnen krijgen:)

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ga er deze week een halen.

Ik heb een adresje met een zooitje ge├»mporteerde iPod Touch’s.

Bijdrager
    iMike

het lijkt erop dat ik helemaal naast de pot pis :S mijn status is ook veranderd naar:

Nog niet verzonden
    Verwachte leverdatum: 03 Okt, 2007 – 04 Okt, 2007

De verwachte leverdatum is veranderd naar 3-4 okt iv 1-2 en de status is nog steeds niet verzonden, hoop dat ze een beetje opschieten daar bij apple want wil hem wel zsm hebben natuurlijk:P

Bijdrager
    macer

ik heb die van mij gister besteld bij apple.nl. en ze zeiden dat hij 7 of 8 oktober bij mij afgeleverd zou worden.

Bijdrager
    iBas

Heb gisteren ook het mailtje gehad en heb meteen de TNT Track en Trace widget gedownload.
    Hij is verzonden vanuit Zushou China.
    Nu maar duimen dat hij morgenochtend op schiphol landt, dan heb ik hem maandag! (maar er staat nog wel bij vermoedelijke ontvangstdatum ‘op of voor 28 september’)

Bijdrager
    iPod

Ik verwacht dat we hem dinsdag hebben.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 1171)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.