11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    rotrax

Ipod touch push techologie ical

Ik werk met mobile me en dit werkt prima. nu heb ik twee macs en die syncen de hele handel met elkaar en een ipod touch.

als ik via de kabel sync komt mijn ical agenda direct mee. prima dus, maar via wifi heb je te maken met de zogenaamde pushtechnologie. deze kan je in de instellingen van je ipod touch aanpassen naar bijvoorbeeld handmatig. dit schijnt het batterijverbruik te verbeteren maar hoe ik ik dan handmatig deze push aanzetten?

ik zie namelijk nergens binnen ical of welke app dan ook deze mogelijkheid. mijn mail komt goed binnen dus er gebeurt wel degelijk wat alleen ical doet niets.

iemand een suggestie?

Bijdrager
    spruit

handmatig is gewoon de applicatie opstarten

Bijdrager
    rotrax

ja dat dacht ik ook. maar syncen ho maar!

Bijdrager
    Mac-aholic

Grappig datzelfde had ik ook!

Alleen ik durf hier geen vraag meer te stellen, bang dat ik afgefikt wordt dat dit onderwerp in 1894 ook al op dit forum zou zijn behandeld en ik eerst die artikelen maar moet gaan opzoeken…

Bijdrager
    rotrax

ja en moet je opletten nu komt er waarschijnlijk iemand met een link naar dit onderwerp en na goed lezen (of minder goed) zie je al direct dat dit niet de oplossing is voor jouw probleem.

ik daag u uit!!! :P

Bijdrager
    Dorkiban

Ja, ik ken dit probleem. je kunt er hier meer over vinden. :innocent:

Bijdrager
    rotrax

volgens mij sync jij ook niet helemaal… :P

Bijdrager
    Dorkiban

:wink:

Bijdrager
    JAn DB

Er is een groot verschil met de Push instellingen en de Fetch instellingen.
    Push gebeurt altijd automatisch als er ergens veranderingen worden doorgevoerd. Op je PC of Mac. Deze wordt automatisch doorgestuurd naar de andere toestellen die werken op je MobileMe account.
    Het is de Fetch dienst die dient te worden ingesteld als je bv. naast je MobileMe account nog een andere emailaccount hebt ingegeven op je Iphone. Deze zal dan om de bv. 15 minuten kijken of je geen mail hebt ontvangen. Deze dienst heeft niets te maken met MobileMe.
    Het is echter wel indien Push, waar dan ook en om welke reden dan ook, niet geactiveerd kan worden, je gegevens van MobileMe worden opgehaald met Fetch.

JAn

Bijdrager
    rotrax

Het is echter wel indien Push, waar dan ook en om welke reden dan ook, niet geactiveerd kan worden, je gegevens van MobileMe worden opgehaald met Fetch.

?????

ical syncen automatisch??????

Bijdrager
    JAn DB
    ”rotrax”

?????

ical syncen automatisch??????

Indien je een verandering maakt in je ICal wordt deze automatisch gesynct met andere computers die een MobileMe account hebben.
    Dus ja!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.