4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jimmywoo

iPod Touch op tv aansluiten via S video kabel probleempje

hallo

ik heb een iPod Touch een Dock Station met S Video en Line Out aansluiting. Ik heb een s video kabeltje gekocht om contact te maken met mijn tv maar kreeg geen beeld. Heb mijn iPod en TV op PAL lijnfrequentie ingesteld maar nogsteeds zelfde probleem…

Nou is mijn vraag is een S Video kabel voldoende om mijn iPod op mijn TV aan te sluiten? Zo niet wat heb ik dan nodig. En heeft mijn Software versie er iets mee te maken heb namelijk nog niet geupdated,..

Alvast bedankt

Bijdrager
    macjk

http://support.apple.com/kb/HT1454 ( eerste hit met de woorden: universal dock s-video)

oftewel je kan hem wel aansluiten maar dan alleen met een ander dock nodig (apple universal dock) met daarin een component of composiet kabel

Bijdrager
    KarelWillem

Héél simpel: oude kabels en oude docks werken niet op nieuwe iPods.

Iets minder simpel: tot firmware 1.4 werken er nog wat goedkope 3rd party kabels en docks.

Het allersimpelst: gewoon het nieuwe originele Apple-dock gaan halen of de nieuwste AV-kabel van Apple.

Bijdrager
    jimmywoo

slimme aanpak van apple marketing zeg….inmiddels de av kabel aangeschaft en hij doet het… bedankt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.