10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    100percentme

iPod touch officieel dood iemand ideeën

Hoi,

Mijn iPod touch 2gen heeft het na een lange onstabiele periode begeven. Hij begon bijna een jaar geleden met crashen. Telkens startte hij opnieuw op. Na een tijd was het niet meer normaal. Toen heb ik een nieuwe iPod (4gen) gekocht. Toen stond mijn oude (de 2gen) een tijdje niks te doen. Op een moment besloot ik hem weer eens te gebruiken en de conditie te testen.

Om een lang verhaal kort te maken komt het erop neer dat hij het nu niet meer doet. Hij start niet meer op en het is geen batterijprobleem. Ik heb hem ooit nog een keer met een genius bekeken en samen concludeerde we dat het geen hardware probleem is. Maar herstellen kon hij niet want dan crashte hij.

Mijn vraag is als volgt:
    Heeft iemand een creatief, origineel idee of kan iemand nog iets leuks met de iPod? Ik vind het namelijk zonde om hem als monument op mijn kamer te laten verrotten.

Bij voorbaat dank

Bijdrager
    den elias

Bellen naar Apple ofzo , of waar je hem hebt gekocht?

Bijdrager
    Beech

Echt dood verklaard ? Door een instantie ?
    Dan is het zo.

Bijdrager
    100percentme

@beech, ja. Zo\’n dude uit het ziekenhuis en groot fan van apple heeft hem doodverklaart

Bijdrager
    Yggdrasil

“Ooit een keer met een genius bekeken.”

Wanneer is ooit? Heb je hem al eens langer dan een uur laten opladen? Als een iPod te lang ongebruikt blijft liggen, dan kan het een tijd duren voor hij reageert als je hem wil opladen. Geduld is de boodschap.

[size=2]btw: doodverklaard*[/size]

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Heeft iemand een creatief, origineel idee

Begraven?

Bijdrager
    100percentme

@nick, ooit een keer is 2/3 maanden terug en het ligt niet aan de batterij. Als ik me niet vergis heeft hij eergisteren nog 3 uur aan de stroom gelegen.

@hendrik. Geniaal

Bijdrager
    Brainy

Dan zou ik voor crematie kiezen, hebben ze bij iphoneclub ook weer eens een primeur. Ipod spontaan in brand gevlogen…

Bijdrager
    Beech

Crematie is nooit spontaan, en daar hoort een ceremonie bij:sick:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.