23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Macbook White

iPod touch of iPod classic?

Hey mensen,

Even de stand van zaken,haha:
    Volgende week ga ik een Macbook kopen, met studenten korting, dit kost me dus stuk minder al.(100 euries ongeveer)
    Nu is er een aanbieding van apple met Macbook + Ipod en dan krijg je 185 euro korting bij de Touch & Classic ipod’s.
    Nu heb ik thuis al een Ipod Touch 1 gen, 16 GB…Gebruik deze eigenlijk alleen voor muziek te luisteren,
    er staan nu maar 640 nummers op de ipod, niet veel dus als je 16Gig kan hebben.
    Ook kan mijn Ipod Touch nu GEEN microfoontje hebben, dit heb ik nodig voor school.
    Bij de Apple store’s verkopen ze goede microfoontjes voor bij Nano & Classic.

Nu vraag ik me dus af wat ik moet gaan doen.
    Als ik me Macbook koop kan ik dus voor 34 euro een 8gig Ipod Touch 3e gen kopen of voor 44 een Ipod Classic met 120 GB.
    Tussen deze 2 wil ik zoizo kiezen. En als ik ereen kies dan verkoop ik dus mijn oude touch.
    Zouden jullie mij kunnen helpen bij mijn keuze?

Danke,
    ik kom er namelijk niet uit!!

Bijdrager
    Pieterr

ik kom er namelijk niet uit!!

Ik zeg “kop”…;-)

Bijdrager
    Bumba86

Wachten tot september, tot de nieuwe iPods zijn aangekondigd of telt die actie dan niet meer?

Bijdrager
    Yaris

Mensen kunnen tegenwoordig geen keuzes meer maken.

Bijdrager
    iJust

Zelfs als de actie dan nog loopt, geldt die niet vvoor de nieuwe modellen, meen ik me te herinneren van vorig jaar.

Bijdrager
    fatboysmart

Ik stem Touch… Classic alleen als je die 120 Gig echt nodig hebt.

Bijdrager
    Macbook White

Is er al een view van de nieuwe ipods te zien op internet?

Bijdrager
    bedhead

Wil je gaan voor ruimte: neem de classic.
    Wil je gaan voor een leuk uitzicht en internet en dergelijke op je toestel, neem dan de touch aja.

Bijdrager
    Macbook White

idd,
    maar zijn er voor de ipod touch 3gen (8GB) ook micro’s dan?
    Volgensmij namelijk niet.

Bijdrager
    prullenbak

ik heb het al eerder gezegd vandaag in een topic….als je t mij vraagt is de touch een beetje een onding. Een smartphone zonder telefoon…tja. Als je een iPod koopt, ga je voor de classic of voor de nano. Als je een internetdingetje wil de touch…maar je koopt al een macbook. Over een mooi internet-apparaatje gesproken!

Bijdrager
    Japsuh

Mis ik iets? Een iPod Touch 3e generatie?

Bijdrager
    63743 Master
    ”Yaris”

Mensen kunnen tegenwoordig geen keuzes meer maken.

Grappig:lol:

Ik zou voor de touch gaan. De Classic koop je zoals fatboysmart alleen als je die 120 echt gaat gebruiken. Maar aangezien jij je 16 gig niet vol heb, zou ik voor de iTouch gaan,omdat er hiervoor ook al gewoon goed microfoons te vinden zijn in de AppleStore!!

Je kunt natuurlijk ook altijd wachten tot September!
    Maxim

Bijdrager
    Ruben M

Ik ben voor de touch gegaan en heb deze verkocht met 105,- euro winst. Nu wacht ik tot september en koop ik de Touch 3gen.

Greetz,

Ruben

Bijdrager
    Macbook White

sorry maakte een foutje met ipod touch 3gen :P
    kbedoel 2gen
    Maar kdenk dat het toch de ipod classic word en een microfoontje bij de apple store
    Dit omdat ik vaak langdurig moet opnemen op school, dus dan gaan die gig’s wel snel vol zitten.
    En ik vind het ook handig alles op me ipod te houden etc. dus het word classic!

Danke iedereen voor de tips. gehehe

Bijdrager
    mymac

Ik zou doen wat Ruben M heeft gedaan, verkopen met winst en dan dat lekker apart houden voor een nieuwe:D

Bijdrager
    Bart01

iPod Touch 2G, heb ik ook gehad. Je kunt er werkelijk waar alles mee, op bellen & smsen na dan (A)

Bijdrager
    Macbook White

kheb mijn ipod ook geupdate naar 2.2.1 dus toen kon ik opeens ook alles.
    behalve dat er dan geen speakertje op me touch zit.

Bijdrager
    syltheboy

Vorige week woensdag heb ik m’n 16 GB iPod touch 1G eindelijk voor 175 euro kunnen verkopen, maar in september komt er een iPod touch 3G en die ga ik dan zeer waarschijnlijk aanschaffen. Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen, want ik zou de 80 GB iPod classic 6G van m’n vader ook wel voor 125 euro willen overnemen.

Ik denk alleen wel dat ik het touch gebeuren erg ga missen, omdat ik daar een stuk meer mee kan en 80 GB krijg ik echt niet vol, want ik had op m’n 16 GB iPod touch 1G ‘maar’ +/- 10 GB aan muziek staan en dan had ik er ook redelijk veel muziek op staan die ik nauwelijks luisterde.

Bijdrager
    computer space

De touch heeft ook een microfoon optie en goede opneem apps. Het is gewoon een iphone zonder irritant tele abo! En bellen doen we anno2009 met skype, en dat doet de touch gewoon. Zonder status indicatie en met ouderwets rinkel-lastigvalrecht kan eigenlijk niet meer! En wifi is overal.

Bijdrager
    BloomPod
    ”computer

En wifi is overal.

Die uitspraak is wel degelijk fout… Hier vind je maar af en toe een open Wifi-netwerk of een hotspot, in grotere steden zoals Parijs is het nog erger…

OT: ik zou voor de iPod touch gaan.;)

Bijdrager
    iDecide
    ”Bart01″

iPod Touch 2G, heb ik ook gehad. Je kunt er werkelijk waar alles mee, op bellen & smsen na dan (A)

Zelf bellen & sms-en kan de iPod Touch, echter heb je hier wel een WiFi-netwerk* voor nodig. Tevens ziet het persoon dat je smst of belt gewoon jouw 06-nummer.

*bovendien zijn er tegenwoordig apparaatjes waarmee je een WiFi-netwerk op zak hebt.

”Macbook

Is er al een view van de nieuwe ipods te zien op internet?

Volgens mij zijn een aantal personen hier niet op de hoogte van de ‘strategie’ van Apple met betrekking tot het lanceren van nieuwe producten :cry:

Bijdrager
    Macbook White

vind je het gek als je in de war raakt,
    als 1000 mensen zeggen dat er nieuwe producten komen en wat er allemaal in komt te zitten.
    Dit kan je pas allemaal weten als het echt komt etc.
    Dus dacht daarom zo van, misschien dat er al foto’s waren ofzoiets. weetikveel.
    Niet zomaar dingen zeggen die niet van sprake zijn :P

Moderator
    Poezenbeest
    ”Macbook

Ook kan mijn Ipod Touch nu GEEN microfoontje hebben, dit heb ik nodig voor school.
    Bij de Apple store’s verkopen ze goede microfoontjes voor bij Nano & Classic.

Ik heb hier zo een iTalk voor de ipod Classic, het probleem is dat de processor in de vorige generatie iPods (5,5G) niet snel genoeg is om op hoge kwaliteit opnames te kunnen maken. Gevolg: delen van gesprekken vallen weg. Ik weet niet wat voor een CPU er in de zesde generatie zit, maar als die sneller is (en daar ga ik wel van uit gezien het feit dat CoverFlow en genius er op draaien), zal dat wel meevallen. Ik weet niet hoe de audio-opnames van de iPod Touch zijn, over die van de iPhone heb ik geen klachten.

Voor wat betreft de opslag moet je kijken hoe je je iPod gebruikt. Zelf zit ik dagelijks achter mijn Mac en wordt de iPod gevuld met slimme afspeellijsten, waardoor ik een wisselende collectie muziek op mijn iPod heb, van de muziekfunctie op de iPhone maak ik zelden gebruik. Als je langere tijd van huis bent, dan is meer variatie aan muziek wel handig en kan je dus beter voor een grotere ipod kiezen. 16GB is al ruim voldoende. Ander ding is natuurlijk video en dat kijkt op een Touch beter dan op een Classic, ook heeft de Touch natuurlijk internet en apps.

Over updates: september is traditioneel de iPod-maand, dus ik verwacht dan ook gewoon updates van de Touch en de Mini, maar de Classic is wel uit-ontwikkeld. Het blijft met Apple koffiedik kijken, maar ik zou de geruchten de komende maanden even in de gaten houden.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.