15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Da Vinci

iPod touch; nu kopen of wachten?!

Ik wil binnenkort een ipod touch kopen, nu vraag ik me alleen af; moet ik ‘m gewoon nu kopen of wachten?

Denken jullie dat er kans is dat er een update wordt aangebracht aan de touch? Dingen als een camera net als op de iphone?

Moderator
    Lucas Raggers

Ik zou zeker wachten.

Bijdrager
    pinkie

Ik zou hem zeker nu kopen.

Bijdrager
    bedhead

Topic zoveeel….

Bijdrager
    Koetjesreep

Lekker boeiend. Je koopt een touch toch als muziekspeler. Gewoon kopen. Als ik me dit bij elk product moet afvragen.

Unox soep, kopen of wachten?

Bijdrager
    Ian83

Ja, maar het duurt nu nog maar een maand of twee, ik zou wachten. Krijg je anders waarschijnlijk wel wroeging over.

Bijdrager
    iDecide

Kies je nu voor het gebruiksgemak? Als je 100% zeker wilt weten dat er na je aankoop er geen nieuw model wordt uitgebracht is er maar ├ę├ęn optie: ‘wachten’.

Tevens dat kan eindigen in ergernis van lang wachten. Dus wat moet je met zoiets.

Jij alleen kan dit voor jezelf bepalen.

Bijdrager
    @RoRoNL

Tja… eigenlijk is het heel simpel; maar kun je zo pragmatisch zijn:

-Kijk naar wat het apparaat nu te bieden heeft, leg je wensen ernaast en is het zijn geld waard?
    -Zo ja, gewoon kopen.

-De roddels zijn dat in september de Touch ge├╝pgraded wordt; gesproken wordt over camerafunctie, microfoon en meer RAM. Dit zijn pure speculaties en over prijzen is natuurlijk helemaal nog niets bekend.

Mochten bovenstaande verbeteringen erg belangrijk voor je zijn en wil je graag de meeste ram voor de beste prijs, dan zou je kunnen wachten tot wat september brengt.

Vergeet niet dat je ook prima een Touch kunt kopen en die in september weer kan doorverkopen als korting op je nieuwe Touch.

Kortom; afwegingen.

PS. Sprekend over de duivel: http://www.macrumors.com/2009/07/23/more-purported-next-generation-ipod-touch-and-ipod-nano-cases-surface/

Bijdrager
    Da Vinci

Bedankt voor de reacties.
    Er gaan dus wel geruchten dat er in september een update zit aan te komen, natuurlijk wordt dan ook Snow Leopard gepresenteerd. Ik denk dat ik dan nog maar even afwacht (een camera erop zou ‘errug’ fijn zijn!), want om nu een ipod te kopen en dan later door te verkopen vind ik ook zonde, daar zou ik toch weer een hoop geld mee vergooien.

Bijdrager
    63743 Master

In September is er sowieso een Music Keynote. Je kunt er volop vanuit gaan dat er dan nieuwe iPods worden geïntroduceerd

Bijdrager
    bennie

Off Topic

Een belangrijke sleutel tot succes in het leven is de zelfdiscipline om een beloning of behoeftebevrediging uit te kunnen stellen. Dat werd voor het eerst aangetoond met een even eenvoudig als grappig experiment van Walter Mischel van de Stanford University, dat startte in de jaren zestig: het marshmallow-experiment.

De opzet: in een spreekkamer krijgt een kind van vier jaar van een onderzoeker een marshmallow aangeboden. Dan zegt de onderzoeker dat hij even wegmoet. Het kind mag de marshmallow opeten, maar als het wacht met snoepen tot de onderzoeker terug is, krijgt het een tweede marshmallow. Sommige kinderen lukt het om te wachten, anderen niet.

De kinderen worden gedurende hun jeugd gevolgd. Dan blijkt dat de kinderen die als vierjarige erin slaagden de marshmallow te laten liggen als achttienjarige beter presteren op school ├ęn beter in hun vel zitten.

Off Topic

Tis maar dat je het weet :)

Bijdrager
    prullenbak

Hoe hard heb je m nodig?

off topic: ik zou zoiezo geen Touch kopen. Wat een veel te duur ding is dat. Regel dan gewoon een iPhone. Van de iPods is eigenlijk alleen een nano of classic de moeite waard.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”prullenbak”

… ik zou zoiezo geen Touch kopen. Wat een veel te duur ding is dat. Regel dan gewoon een iPhone…..

Nee, een iPhone kost bijna niks. :wink:

Ik zal mijn redenen om een touch te kopen eens voorleggen:
    – WiFi
    – Groot breedbeeld scherm
    – Geweldige interface
    – Perfecte afstandsbediening voor iTunes
    – Grote hoeveelheid (gratis) programmatuur

Camera en gps heb ik allebei veel liever apart. En bellen doe ik vrijwel niet.

Dus: exit iPhone, comes in iPod touch.

Bijdrager
    Afroman
    ”Koetjesreep”

Lekker boeiend. Je koopt een touch toch als muziekspeler. Gewoon kopen. Als ik me dit bij elk product moet afvragen.

Unox soep, kopen of wachten?

Wachten, ik heb gehoord dat er een nieuwe smaak in de maak is!

——————–

Wat ik altijd zeg.

Heb je NU een muziekspeler nodig – nu kopen
    Wil je NU een muziekspeler, maar kan je wachten – gewoon wachten.

Klaar.

Moderator
    Rivanov

Net zoals de ‘iMac nu kopen ofniet?’ topics gaat ook deze dicht. Wij hebben geen glazen bol om te zien wanneer er iets nieuws uit komt. Dit kun je tevens bespreken in Hardcore Roddels.:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.