7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jop van Dijk

ipod touch muziekinstallatie

hey iedereen,

Ik zoek naar een apparaat waar ik mijn ipod in kan zetten/op kan aan sluiten, en dan de muziek kan laten afspelen.
    pre’s voor zo’n apparaat zijn wat mij betreft:
    -een afstandsbediening
    -goede geluidskwaliteit
    -lage prijs
    -een mooi uiterlijk (maar dit weegt niet zwaar mee, en is natuurlijk aan smaak gebonden :P)

wie kent dit apparaat en heeft hem misschien zelfs in huis staan met een mening erover?

groeten,
    Jop

Bijdrager
    victor93

je kunt een universal dock kopen en die dan aan je huidige stereo verbinden. met de Apple Remote kun je dan je ipod besturen.

Bijdrager
    Josebo.

Je zoekt deze dingen?

Bijdrager
    MacMartino

Hello,

de optie van GO + PLAY Harman Kardon is prima, vet geluid dat de hele ruimte vult. Staat vaak voor rond de 345 te koop, maar als je zoekt vind je het voor rond de 270 ook. Handig, dat je ipod er in ligt in plaats van er op staat.
    of van Bose sounddock (die is er zelfs oplaadbaar) ook wel prijzig, maar ook heel mooi van geluid. 199 voor de normale,
    399 (oeps) voor de portable versie
    JBL is ook wel aardig (radiol of on time) maar minder dan de Go+Play, die ook erg stevig is en mooi design kent.
    Bose is ook wel strak.
    Let op: Bose kan je PROBEREN. 14 dagen niet ok, geld terug en gratis ophalen-service (via website).

Succes. wat belangrijk is, is dat er ook een aux ingang op zit, zodat andere bronnen er op kunnen.

Bijdrager
    MacAanZee

Er is ook een hele goeie van het professionele speakermerk KLIPSCH, de iGroove. Schijnt erg goed te zijn, maar ik heb ‘m nog nooit zelf gehoord. Ziet er wel erg mooi uit. Prijs was 199,- maar misschien ook voordeliger te krijgen.
    Voor een sounddock van een topmerk is dat niet duur. Klipsch staat bekend als een beter merk dan Bose, JBL en Harman Kardon.

Bijdrager
    BloomPod

Ik gebruik deze , is alles wat je zoekt. Topkwaliteit, Topgeluid en een Topprijs!

Bijdrager
    Yannes

Als je 599 euro als een laag prijsje vind. Moet je zeker voor de B&W Zeppelin gaan. :wink:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.