8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iDrive

iPod Touch maakt actie die alleen mogelijk is iPhone

Sinds een tijd heb ik tijdens het internetten last van een melding op het scherm dat het geluid harder gaat, terwijl dit helemaal niet kan. Zo’n icoon hoort alleen op de iPhone te verschijnen als je hem aan de zijkant harder/zachter zet. . Het is ook zo dat als de melding in het scherm komt dat de Touch meteen vast loopt.

Ik hoop dat het met de 2.1 software over is..

Ik heb de 16GB iPod Touch uit de tweede week van de release.

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Bijdrager
    frankuh

Ja ik heb hier inderdaad ook last van…

Bijdrager
    garenor

Wat je zegt is niet waar. Zet hem in een dock en zet hem harder met een afstandsbediening, en dan krijg je dat schermpje ook. Ik heb er ook wel eens last van. Heb een zelfde touch als jou.

Bijdrager
    Willemse

Ik heb ook het “probleem” van harder (of zachter, wie weet het :P), maar dan met een iPhone.

Zal vast wel opgelost zijn met de update 2.1

Bijdrager
    Edwin377

mijn iPhone laat dat schermpje ook nu en dan tijdens het internetten zien terwijl ik niet aan de volumeknoppen kom.

Bijdrager
    bgielink

ik heb dit probleem ook, soms komt zonder dat je de volume knoppen gebruikt ineens dat icoon in het scherm

Bijdrager
    The JM

Ik heb ‘m ook een paar keer voorbij zien komen, maar toen liep die niet vast hoor.

Bijdrager
    demandiebakt

dit heb ik sinds ik de laatste update heb gedraaid voor mn touch, het komt in beeld als ik van normaal naar landscape mode schakel, en snap niet waarom. ik heb het ook een keer gehad toen ik gewoon in safari bezig was.. daarna liep safari ook helemaal vast.. niet het meest stabiel zeg maar deze update.. ik hoop dat ze er iets aan gaan doen.

(edit : t is druk op het forum, dit is het moment om een vraag te stellen zie ik aan de post tijden haha)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.