16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:

Bijdrager
    sobel

Ipod touch kapot help!!

Hallo,

Ik heb vandaag mijn ipod terug gezet in de fabrieks instellingen, maar nu doet hij het helemaal niet meer! er staat dat er maar 300 mb geheugen op zit, itunes ziet hem niet meer en instellingen resetten kan ook niet meer!
    wat kan ik hieraan doen?

Bijdrager
    me.com

Heb je hem geprobeerd te hacken?

Zo ja, is dat op eigen risico hé.

Tip: hou de sleep/wake en de home button ingedrukt, ook wanneer je die slider ervoor krijgt blijven indrukken, en wanneer je ziet dat het scherm zwart wordt, nog steeds ingedrukt houden totdat het scherm weer aan gaat. Gewoon nog blijven indrukken totdat je een logo ervoor krijgt dat je moet connecten met iTunes. Probeer hem dan nog eens te herstellen.

Bijdrager
    sobel

Ik was nog geeneens begonnen met hacken, ik wou eerst mijn ipod terugzetten naar de fabrieksinstellingen zodat hij helemaal clean was, daarna deed hij vrij weinig meer, itunes kan hem niet meer lezen, en de instellingen kunnen niet meer worden gereset.. :moe:

Bijdrager
    me.com

En heb je de stappen gevolgd hierboven?

Bijdrager
    sobel

Reeds gedaan, zonder positief resultaat, het gekke is dat ik nog helemaal niets had geintsalleerd of geopend van die hack, enkel mijn ipod via itunes geresset!

Bijdrager
    funkeey

ga dan gewoon terug naar de winkel, zij sturen hem waarschijnlijk naar apple en dat duurt wel even maar dan heb je welweer een werkende ipod

Bijdrager
    sobel

Probleem is opgelost, bij het drukken op de knop ´´herstellen´´ in Itunes heeft hij software gedownload van de Iphone!! dusja dan kan je er niet veel meer mee,

Bijdrager
    hka

ipodtouch 32 gb uit de usa, geen problemen met muziek en foto’s
    echter, youtobe werkt niet, geen contact met server zegtie,
    maps….. idem.

applications toevoegen lukt me niet, want ik kan browsen wat ik wil, maar de site http;\apple.comwebapps wil tie niet openen, op de pc wel.

hellp

hka

Bijdrager
    G-SuS

Miss. ff een nieuw topic openen, en wat duidelijker vertelle wat je wilt enzo.

Succes!

Bijdrager
    IP5

wat kan je doen wanneer je ipodtouch vermengd geraakt is met shampoo??
    is hy nnu kapot ofniet??

Bijdrager
    ingmar1999

Hallo,
    Ik heb toen ik ziek was perongeluk over mijn ipod touch heen gekotst.
    Er staat dat ik hem aan moet sluiten aan de computer (aan itunes) dat heb ik gedaan maar ik kom er niet in omdat ik een toegangscode heb en dan kan ik er niet inkomen.
    Er zitten ook heelveel vlekken op.
    Kan iemand dit probleem voor me oplossen, Alvast bedankt.
    Groetjes Ingmar.

Bijdrager
    Jetskie2

Hallo,
    ik had gister me ipod in me tas en toenik hem wilde pakken deed me touche het niet meer,
    weet iemand hoe dit kan komen of hoe ik het kan maken ?

Kussieees

Bijdrager
    Thoomas

Probeer je iPod eens geforceerd te herstarten door de bovenste aan-/uitknop + de homeknop tegelijkertijd ongeveer 10 seconden ingedrukt te houden, totdat je het Apple-logo ziet.

PS Het is trouwens “mijn” i.p.v. “me”, dus “mijn iPod” en “mijn tas”. Als je je bericht er wat verzorgder uit laat zien, zijn mensen sneller bereid te reageren.

Bijdrager
    MummySayDoef

mijn iPod touch ging eerst flikkeren toen wit scherm toen wit met zwarte strepen en toen op zwart scherm en gaat niet meer aan…

Bijdrager
    dezeman

hallo

ik heb hetzelfde als @mummysaydoef.
    tenminste daar lijkt het op.
    mijn ipod scherm doet het nog gewoon alleen eerst kreeg ik een wit scherm en nu doet hij helemaal niks meer. mijn ipod was op de een of andere manier opengegaan en ik zag dat de antenne gebroken was.
    maar het lijkt mij niet dat hij hierdoor niet meer werkt.
    ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.
    alvast bedankt.

Bijdrager
    ndunsbergen

Best wel grappig… Allemaal van die mensen die OMT niet gebruiken en in een topic hun vragen gaan stellen. Moeten dit soort topic\’s worden verwijderd?

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.