5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    photographyfreak

Ipod touch jailbreak probleem

Dag

Ik heb al verscheidene keren geprobeerd mijn iPod Touch te jailbreaken, maar steeds blijf ik het probleem hebben waarbij hij blijft staan op het Apple logo net na de jailbreak.
    Mijn vraag is of jullie weten hoe ik hem dan wel kan jailbreaken zonder dat probleem.

Bedankt

Bijdrager
    Sam Rijver

Dan zul je eerst meer informatie moeten geven over je os en de versie van je iPod touch.

Maar dit klinkt mij als een iPod touch 2G en die word zover ik weet niet ondersteund in de huidige versies van pwnagetool en redsn0w. Maar kijk eens op het blog van iPhone dev team daar staat vast wat info die je kan helpen, mist je apparaat ondersteund word natuurlijk.

Succes

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Misschien is het inderdaad even handig om te vermelden welke iOS versie er op staat, dan weten wij welke tool er voor gebruikt moet worden. Niet elke tool is namelijk geschikt voor elke iOS.

Bijdrager
    photographyfreak

iPod Touch 2g met iOS 4.2.1 er op.

Bijdrager
    thunderbird

Ik heb dit zelfde probleem gehad. Je moet kijken bij, instellingen – info of je de MC versie heb. Daar moet je opletten sommige tools vragen ernaar. Verder probeer de tool met de naam. Snowbreeze. Die heb ik gebruikt bij een 2g ipod touch MC model. Dat werktegoed. Laat weten of het lukt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.