16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    NNicholas

iPod Touch / iPhone de verschillen

Hallo,

Nu ik weet dat de iPod Touch geen GPS heeft gekregen wil ik toch maar een iPhone gaan kopen denk ik. Maar eerst zou ik graag een antwoord willen op deze vragen.

Wat kan je allemaal niet met de Touch en wel met de iPhone (buiten Bellen, sms’en, GPS, 3G en GPRS)

En alle Apps in de App-store zijn die allemaal voor de Touch én de iPhone?

Alvast bedankt.

Moderator
    Rivanov

Nu de iPod touch ook een speaker heeft, zijn vrijwel alle Apps ook van toepassing op de touch.
    Eerst werkte Shazam niet omdat je geen speaker hebt, maar nu dus wel.

Bijdrager
    diotav
    ”Rivanov”

Nu de iPod touch ook een speaker heeft, zijn vrijwel alle Apps ook van toepassing op de touch.
    Eerst werkte Shazam niet omdat je geen speaker hebt, maar nu dus wel.

Maak daar maar gerust ‘microfoon’ van ..

Moderator
    Rivanov

Argh, sorry..inderdaad my mistake.
    Shazam werkt natuurlijk nog niet.. :x

:lol:

Bijdrager
    maclover111

ipod heeft nu alleen een speaker.
    wachten op de microfoon

Moderator
    Rivanov

Die zal er nooit komen;)
    Want dan is het een iPhone.

Bijdrager
    diotav

De nieuwe in-ears beschikken over een microfoon die ook compatibel is met de iPod touch!:wink:
    http://store.apple.com/nl/product/MA850?mco=MjM4NDM

Wel je huiswerk doen Rivanov ..

Bijdrager
    kobekes

heeft toch wel een speaker? als je de optionele koptelefoon/afstandsbediening/MICRO koopt:
    Of niet?

http://www.apple.com/ipod/inearheadphones/

slechts 29 EURO !

e.

Moderator
    Rivanov

Uhh sorry! Misted that one..
    €80,- voor paar dopjes.. :?

Moderator
    Rivanov

Maar dan kanik toch ook de oordopjes van m’n iPhone 3G gebruiken op m’n huidige iPod touch? Daar zit namelijk ook een microfoon in..

Bijdrager
    kobekes

ik wil nu wel VOIP op de Touch !

Bijdrager
    BloomPod

Kunnen die nieuwe oordopjes echt niet op de oude gen. iPod touch? ik bedoel dus die afstandsbediening erin.

Moderator
    Rivanov

The remote and mic are supported only by iPod nano (4th generation), iPod classic (120GB), and iPod touch (2nd generation). Audio is supported by all iPod models.

Nee dus, dan zullen de oordopjes van m’n iPhone 3G ook wel niet in m’n 1st gen iPod touch passen.

Bijdrager
    diotav

€ 79 voor een headset is een spotprijs! Waarom € 200 – € 300 neerleggen voor het apparaat om vervolgens gebruik te maken van de standaard Kruidvat-dopjes?! Persoonlijk investeer ik liever iets meer in personal audio.

[size=9:6b65f8a874]De iPhone headset gaat niet werken met de nieuwe iPod touch ..[/size:6b65f8a874]

Moderator
    Rivanov

Ik wil ‘m werkend hebben op de “oude” touch Diotav.. :wink:

Bijdrager
    queenfan

dat is weel balen, wel audio maar dan geen bediening op mijn oude iPod touch i.c.m. de nieuwe headsets.

ik vindt ze wel geslaagd, zal morgen eens kijken of ze er al liggen bij MacMe en vragen of ik ze kan testen.

Nee heb ik ja kan ik krijgen.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.