13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    TomBD

iPod touch herstelt niet meer; iTunes geeft foutmelding

Ik heb vandaag geprobeerd mijn iPod touch te herstellen (eerst naar iOS 5.1.1, toen nieuwe poging met iOS 6 beta en toen weer alles door elkaar en dat tig keer), helaas krijg ik in iTunes constant error 1603. Hij doet het grootste deel gewoon goed; software uitpakken, controleren. Daarna krijg ik de melding dat hij hersteld zal worden, maar feitelijk start de iPod snel opnieuw op en word ik gedwongen weer te herstellen, omdat de iPod opnieuw in de herstelmodus staat.

Iemand die me kan helpen hiermee? Ik heb het al op iPhoneclub gevraagd, maar daar heeft men het topic gesloten omdat ‘die vraag al vaak gesteld is’… Geen antwoord op mijn vraag dus…

Ik heb van alles geprobeerd, maar niks lukt.

Bijdrager
    den elias

Gewoon blijven proberen, is bij mij gelukt.

Bijdrager
    Dave123

Ben je een developer?
    Zo nee? Dan gaat het niet lukken

Bijdrager
    TomBD

Geloof me, ik heb echt al tig keer geprobeerd met zowel iOS 5.1.1 als met iOS 6 beta. Bij beiden gebeurt precies hetzelfde; resulteert in foutmelding in iTunes en niet-herstelde iPod…

Bijdrager
    TomBD

Nee, ik ben geen developer. Maar daar gaat het niet om, want ik heb ‘m in juni ook nog opnieuw moeten herstellen naar iOS 6 beta, wat wel gewoon lukte. Zonder enig probleempje.

Kijk, ik heb ‘m enkele dagen geleden laten repareren (thuisknop die vastzat). Vandaag opgehaald, maar omdat hij de hele tijd niet opgeladen is (3 dagen lang dus), ging hij heel traag doen. Automatisch werden ineens screens gemaakt als ik op de aan/uit-knop drukte en VoiceControl startte iedere keer. Nu lijkt dat niet meer voor te komen, maar iTunes doet ineens heel moeilijk. Kan nu niks…

Bijdrager
    Dave123

Ja, maar in het begin had het nog geen activatie nodig, nu wel.
    Dus je zal je UDID moeten registreren bij een erkend Developer, want anders zal het niet meer gaan.

Bijdrager
    TomBD

Trouwens, ik heb gewoon het IPSW-bestand van iOS 6 beta. Maar als men me niet zou mogen helpen omdat de regels van OMT zeggen dat er niet over gepraat mag worden als je geen developer bent, dan betekent dat dat ik alsnog geholpen zou mogen worden met iOS 5.1.1. Want ook daar heb ik gewoon het IPSW van.

Bijdrager
    TomBD

In dat geval (Dave123) wil ik graag weten hoe ik moet herstellen naar iOS 5.1.1. Precies hetzelfde verhaal, maar dan andere update.

Bijdrager
    Dave123

Je iPod verbinden met iTunes en gewoon op herstellen klikken, en iOS opnieuw downloaden

Bijdrager
    TomBD

Al tig keer gedaan. Resulteert in hetzelfde verhaal: iPod wordt NIET hersteld + iTunes geeft melding dat iPod dus in herstelmodus zit.

Bijdrager
    Dave123

Kan je hem eens aanzetten, en je homeknop inhouden tot je uit je herstelmodus komt

Bijdrager
    TomBD

Helpt niet…

Bijdrager
    appievanr

Je kunt al je IPSW bestanden weggooien en het daarna nog eens proberen. Lukt dat niet kun je een test account aanmaken in OS X en hem van daar uit proberen te herstellen. Lukt dat ook niet is een optie iReb te vinden via google om hem daarmee te herstellen als je ‘vreemde dingen’ hebt gedaan.

Als alle opties niet werken moet je de Hosts.file van OS X nakijken of er géén vreemde lijntjes in staan die beginnen met Apple. Die lijntjes voorkomt dat iTunes contact opneemt met het thuis front voor controle van het herstellen. Meestal worden deze lijntjes er in gezet door progjes voor het Jailbreaken en dan wil deze foutcode ook vaak naar voren komen in iTunes.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.