10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Van

iPod Touch handleiding

Was net op apple.com om de ipod touch manual te downloaden, omzo evt meer te weten te komen over dit nieuwe wonder (die manual is er dus nog niet) en moet je je serial nr invullen.
    Nu dacht ik zo slim te zijn om vanuit het 225MB ipod touch filmpje het serial nr eraf te kunnen lezen:) bij de 0.36 seconden draait de ipod touch een rondje .. en wat ziet men..
    serial nr: …. en dan niks ingevuld grrrrr Hoopte op deze manier de handleiding alvast te kunnen bemachtigen … Iemand toevallig deze al in bezit ?

Inactief
    Anoniem

Dat lijkt me niet aangezien de Touch nog niet op de markt is..

Bijdrager
    Mr Van
    Bijdrager
    Esquare
    Bijdrager
    aaldriks

ik heb voor geen van mijn apple producten de handleiding doorgelezen. verwacht ook niet dat ik dat bij de tuch wel ga doen ^^

Bijdrager
    Mr Van
    ”aaldriks”

ik heb voor geen van mijn apple producten de handleiding doorgelezen. verwacht ook niet dat ik dat bij de tuch wel ga doen ^^

Ik wil alleen de handleiding checken of er iets instond over die vermeende Bluetooth….

Bijdrager
    mvdenberg

@Mr van: als ik jou was, zou ik deze site in de gaten houden: de handleiding van de nieuwe iPod classic staat er al. Mogelijk dat touch snel zal volgen.

http://www.apple.com/nl/support/manuals/ipod/

Bijdrager
    macer
    Bijdrager
    TodiWa

De gebruikershandleiding van de iPod touch is hier te bekijken.

Hierin zie je een screenshot van de iPod touch in iTunes:

Dit stond bij de handleiding van de iPhone:

Je ziet dat de iPod maar 14,64GB te gebruiken ruimte over heeft, terwijl de iPhone 7,27GB te gebruiken had. Hoe kan het dat de iPod ruw geschat 1,3GB minder heeft dan de eigenlijke waarde (16GB), terwijl de iPhone maar 700MB minder heeft? En dat terwijl er veel meer applicaties op de iPhone staan (Mail, Notes,…) dan op de iPod.

Bijdrager
    jcmessia

dit heeft te maken met het feit dat zij uit gaan van dat 1 mb 1000 kb is maar in fact is dat iets van 1024 kb dus na een aantal gigs ga je dus een groot verschil zien daarum heeft de 8 gig versie dus minder verlies als de 16 gig.

een hdd van 230 gig is eigenlijk ook maar 215 gig groot.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.