10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPod touch firmware 2.0… Die hoort er toch bij?

Probleem: meisje uit mijn klas heeft met korting een iPod touch gekocht. Die korting omdat het het oude model is. Firmware 2.0 blijkt er echter niet op te staan.

Die hoor je er toch bij te krijgen, of anders korting? En weet iemand een “officieel” iets waar dat staat?

Dank.
    Bor

Bijdrager
    Pieterr
    ”Bor”

En weet iemand een “officieel” iets waar dat staat?

iPod touch Software Update

Bijdrager
    eiko

die korting weeft ze toch gekregen

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”eiko”

die korting weeft ze toch gekregen

Om het apparaat, niet om de software.

Geblokkeerd
    Anoniem

En in die link staat niet dat je hem hoort te krijgen bij nieuwe touches :S :S :S

Bijdrager
    Nikita

Kan wel kloppen; een kennis van mij had ook een 1e generatie Touch gekocht, nadat de 2.0 firmware was uitgebracht, maar vóór de introductie van de 2e generatie iPod touch.

Blijkt: hij heeft ‘m gekregen met firmware 1.1.5. Die versie is tegelijk uitgebracht met versie 2.0, als ‘gratis update’ maar zonder alle leuke functies van versie 2.0. Persoonlijk vind ik het een naaistreek, maar het zij zo…

Bijdrager
    pascal75

In zo’n geval zou ik creatief gaan worden met dat ding…

Bijdrager
    Geminis

Ik heb mijn touch ook ooit gejailbreaked maar dat zou ik echt niemand aanraden sinds de laatste software-update. Gewoon de update via i-tunes kopen en je verlies nemen. In wezen ben je dan even duur uit maar jammer dat je zo wel gelokt wordt door een aanbieding.

Bijdrager
    Yada

Of je download van deze site even de firmware van Apple’s eigen servers en zet ‘m via alt+update op de touch. Gratis, mijns inziens legaal en er is geen jailbreak nodig:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik weet wel dat het op een minder legale manier kan, maar daar gaat het nu even niet om. Dit is een principekwestie voor mij. Ik heb al een hekel aan Dixons, en dit maakt het niet echt beter.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.