30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 420)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjeerd

iPod touch ervaringen

Hier een topic voor de ervaringen met de iPod Touch. Mijne is onderhand besteld! Ik ben toch wel benieuwd naar de Nederlandse ervaringen.

Deel je ervaringen!

Bijdrager
    baziel

tja ik weet het niet zo. Ik heb de mijne sinds gisteren en toen werkte alles perfect, muziek, video’s,.. alles. Maar vandaag toont hij al de hele dag het itunes teken met een pijltje en het kabeltje. Ik heb de 5 R’s al 10 keer uitgevoerd maar niks helpt.. Wat moet ik doen?

Sleutelbeheerder
    Night
    ”Tjeerd”

… onderand besteld …

onderand? Is dat onder de toonbank door of zo?

Bijdrager
    STEVEJ0BS
    ”Night”
    ”Tjeerd”

… onderand besteld …

onderand? Is dat onder de toonbank door of zo?

Onderhand:
    Intussen?

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Op school hebben we een draadloze verbinding van 10 MB/ps.
    Inloggen moet wel via VPN.

Is het dan mogelijk om met de iPod Touch gebruik te maken van het draadloze netwerk?

Sleutelbeheerder
    Night

U wordt verzocht de iPod met iTunes (versie 7.4 of hoger) te verbinden.
    Doorloop de volgende stappen.

Gelukkig heb je deze niet:

Bijdrager
    LittleJohnny

Weet iemand wanneer ie bij de premium resellers beland? Ik heb namelijk nog niks gehoord.

Inactief
    Anoniem

Na 28 september..

Bijdrager
    baziel

Ik heb alle nieuwste versies. iTunes: 7.4.2 en Mac os X 10.4.10. Ondertussen heb ik itunes ook opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niks.

Bijdrager
    Tjeerd

Hmm.. je PC heeft toch wel een USB-poort? Misschien moet je hem daarin stoppen, omdat hij IN de PC wel genoeg stroom krijgt. Ik heb een tijdje ook zo’n tekentje gehad met m’n iPod Photo, niks deed het en dat vond ik ook al raar, meerdere keren proberen te herstellen maar dan moest hij het proces afmaken op een goeie stroomtoevoer. Uiteindelijk heb ik hem in m’n keukenstereo gepropt (waar je je iPod in kan zetten) en daar vond hij blijkbaar genoeg stroom.

Mijn externe USB-hub heeft ie ook nooit op opgeladen.

Nu maar wachten op de touch:)

Bijdrager
    Petje

@ Tjeerd.
    Baziel, meld toch dat hij osX 10.4 heeft, dus hij heeft geen pc, maar een mac.
    Ik neem aan dat hij wel weet dat de usb poort op het toetsenbord te weinig stroom levert voor de ipod.

Bijdrager
    Furka
    ”diotav”

Na 28 september..

weet je dat zeker? als de Online orders eerder komen, kan dat toch ook voor de resellers gelden.

(In de VS en het VK kregen de winkels ze zelfs eerder)

Bijdrager
    LittleJohnny
    ”Furka”
    ”diotav”

Na 28 september..

weet je dat zeker? als de Online orders eerder komen, kan dat toch ook voor de resellers gelden.

(In de VS en het VK kregen de winkels ze zelfs eerder)

Exactly my thoughts.

Bijdrager
    qroy
    ”baziel”

tja ik weet het niet zo. Ik heb de mijne sinds gisteren en toen werkte alles perfect, muziek, video’s,.. alles. Maar vandaag toont hij al de hele dag het itunes teken met een pijltje en het kabeltje. Ik heb de 5 R’s al 10 keer uitgevoerd maar niks helpt.. Wat moet ik doen?

Klinkt als dit: http://www.engadget.com/2007/09/25/japanese-windows-users-unable-to-unlock-the-ipod-touch/

Bijdrager
    bartfussel

@ baziel Ik had hetzelfde probleem, alleen was dit direct vanaf het begin zo. Ik heb een soort boost aan m’n iPod touch kunnen geven door ‘m even aan een desktop USB ingang te hangen, en dan met de nieuwste iTunes te verbinden. Toen deed ie het, en daarna ook prima op mijn laptop. Ik weet niet of dit net zo werkt met Mac, ik heb dit reanimatie trukje op een PC gedaan. Op het apple forum staan een paar mogelijke oplossingen. You’re not alone out there!;)

http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1131087&tstart=15

Bijdrager
    baziel

Bedankt voor alle reacties. Ik laat weten als het opgelost is:)

Bijdrager
    Tjeerd
    ”Petje”

@ Tjeerd.
    Baziel, meld toch dat hij osX 10.4 heeft, dus hij heeft geen pc, maar een mac.
    Ik neem aan dat hij wel weet dat de usb poort op het toetsenbord te weinig stroom levert voor de ipod.

Een Mac is in princiepe ook een PC, PC staat voor Personal Computer en het lijkt me dat een Mac dat ook is. Zoiezo had mijn antwoord geen betrekking op het besturingssysteem dat op de PC staat, so it doesn’t matters anyway

Bijdrager
    Lexis

Misschien is het handig hier even een lijstje met online apps neer te zetten ook. Zelf vond ik Beejive ( http://iphone.beejive.com ) wel een hele coole, vond ik in een ander topic dankzij Diotav. Beejive is een online applicatie waarmee je met vrijwel alle accounts op msn kunt, in een mooi jasje.

Bijdrager
    Michi

Hee,

Ik heb ook een paar vragen over de ipod touch.

– Is het mogelijk om te msnen via msn web messenger.
    – Kun je alle sites bekijken uit nederland zoals hyves etc.
    – Is het mogelijk om een tv/radio stream te bekijken van een tv zender via de wifi.
    – Is er op een veilige manier iets aan de firmware te veranderen waardoor je wel op de ipod touch afspraken kan weizigen en typen.
    – Kun je powerpoint bestanden bekijken.
    – kun je world documenten bekijken en wijzigen.

pff veel vragen he.

Hoop dat hier antwoord op te geven is.

Bijdrager
    Tjeerd

Op de meeste vragen kan ik wel antwoord geven:

De link boven je (www.beejive.com) is een webmessenger speciaal geoptimaliseerd voor de iPhone (dus ook iPod touch), hiermee kan je ook inloggen op je hotmail account.

Ja je kunt alle sites bekijken, behalve sites die gebruik maken van flash plugins (volgens mij), maar hyves kan je gewoon bekijken en bewerken e.d.

TV-stream is volgens mij niet mogelijk, ik weet niet hoe dat met radio zit.

De iPod Touch is pas een paar dagen in handen van mensen, er zullen zeker weten wel wat hacks komen om afspraken te wijzigen en typen.

Laatste 2 weet ik niet.

Bijdrager
    macer

– er is een iphone geoptimaliseerde pagina voor msn, dus zal dat ook wel op de touch werken
    – ja behalve dingen met flash
    – volgens mij wel ( zeker weten doe ik het niet) als het maar ook in quicktime afgespeeld kan worden
    -hackers zijn druk bezig om hem te hacken zodat je er iphone aplicaties op kan draaien maar dit schijnt erg lastig te zijn
    – nee (voorzover ik weet)
    – nee (voorzover ik weet)

Bijdrager
    Tjeerd

Net wat research gedaan, en (ben de link kwijt, maar staat op iLounge.com) er is dus een manier om PDF’jes op je iPod touch te bekijken.

Bijdrager
    Ddg

Zou je nou ook andere dingen kunnen downloaden met de Ipod Touch?
    Zoals Liedjes? ( Dus niet uit de Itunes Store?)

Bijdrager
    Joshua1

Nee, je kan geen andere dingen downloaden, maar zoals Tjeerd al zei kan je wel PDF bestanden bekijken, lijkt mij ook volkomen logisch aangezien Safari een ingebouwde PDF reader heeft.

Bijdrager
    Lexis

Volgens mij kun je wel met docs.google.com

Bijdrager
    danielpunt
    ”Ddg”

Zou je nou ook andere dingen kunnen downloaden met de Ipod Touch?
    Zoals Liedjes? ( Dus niet uit de Itunes Store?)

Nee maar wel afspelen.:)

Bijdrager
    macer

is het mogelijk om op de touch de lyrics te zien net zoals op een ipod ?
    ik kan hier nergens iets over vinden…

Bijdrager
    Lexis

Trouwens. Is er een manier om Flash erop te krijgen, of op een andere manier flash dingen bekijken. Of wordt het wachten op de update van apple?

Bijdrager
    ipodtouch

Kan ik naar Qmusic o.i.d. luisteren als bij wifi station zit?

Bijdrager
    Lexis

Oh wat werkt dat mooi met Handbrake wat videootjes rippen en erop zetten. Vooral die digitale animatiefilms, ik noem een shrek, een toy story, zijn prachtige kleuren en kwaliteit.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.