13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

iPod touch ergernis

Sinds een week of 3 heb ik een iPod Touch, maar dat ding doet niet wat ik wil:

– Hij zet niet alle apps bij elkaar. Ik heb 13 apps, waarvan 11 bij elkaar op een pagina staan, en de resterende 2 staan op een eigen nieuw pagina. Maakt niet uit wat ik doe (herstellen, apps opnieuw erop zetten), die twee programmaatjes blijven daar staan.

– Buienradar app werkt niet. Als ik op animeer druk gaat ie weer terug naar het beginscherm. Maar zo erg vind ik dat niet.

– De Touch raakt van slag als ik hem in mijn Pure Fi Anytime dock zet. Hij geeft aan dat de batterij vol is, terwijl ie leeg is, de tijd klopt niet meer en de datum staat op 1 januari 1970. Pas als ik hem weer synchroniseer gaat het goed.

– De batterij gaat onmenselijk snel leeg. Ik lig ’s avonds in mijn bed 10 minuutjes mijn email te kijken, doe hem daarna helemaal uit, en de volgende ochtend is de batterij leeg! Of ik hem nou op slot of uit zet, hij is met een uurtje weer leeg.

Ik heb hem al 3 keer hersteld, maar elke keer komen de problemen terug. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoort dit? Of heb ik gewoon een half kapotte iPod?

Vandaar mijn ergernis.

Bijdrager
    applelover123

ga naar de winkel en breng hem terug. er zit standaard 1 jaar garantie op.

Bijdrager
    BasiX
    Bijdrager
    Bintje

Ik heb hem via de Online Store gekocht en er zit een gegraveerd ding in.

Bijdrager
    sypie

Ook dan heb je garantie. Reparatie heeft in eerste instantie niks te maken met omruiling…

Bijdrager
    Bintje

Maar als ik hem naar een willekeurige Apple winkel breng, moeten ze me dan een nieuwe geven?

Bijdrager
    topaj

Binnen 1 uur leeg?
    Als mijn iPod gelocked is duurt dat een paar dagen…

Bijdrager
    Bintje

Ja daarom vind ik het dus raar. Als ik mijn iPod de hele nacht niet gebruik issie de volgende dag alsnog leeg.

Bijdrager
    Yaris

Dit gaat over iPod hardware, daarom verplaatst naar iPod, iTunes & Apple TV.

Bijdrager
    wouwout

hallo je kuntje je apps zelf per pagina groeperen. hou een app ingedrukt, wacht tot alles gaat wiebelen en verplaats ‘m naar het eerste scherm. druk daarna op de knop onderaan. Dat is een feature, dus geen fout. Je hebt duidelijk de gebruiksaanwijzing niet gelezen RTFM

Buienradar: werkt niet / slecht tijdens onweer (als de servers van buienradar.nl overbelast raken en ze overgaan op een simpelere opzet van de site). Probeer de app ook eens te verwijderen en opnieuw te installeren. juist, hoe je dat doet staat in de gebruiksaanwijzing of op apple.com/support

Bijdrager
    macboy

- De batterij gaat onmenselijk snel leeg. Ik lig ’s avonds in mijn bed 10 minuutjes mijn email te kijken, doe hem daarna helemaal uit, en de volgende ochtend is de batterij leeg! Of ik hem nou op slot of uit zet, hij is met een uurtje weer leeg.

Laad eens met een usb oplader i.p.v. via je usb van je computer

Bijdrager
    Rho1972

quote Bintje: Maar als ik hem naar een willekeurige Apple winkel breng, moeten ze me dan een nieuwe geven?

Het antwoord is: Nee Bintje. Bij een willekeurige Apple winkel zullen ze hem innemen en behandelen als een reparatie, ze hoeven je geen nieuwe te geven.

Bijdrager
    Bintje

Oke, dat van die apps verplaatsen wist ik niet. Maar de rest vind ik wel vreemd. Ben nu niet thuis dus kan opladen via stroom niet proberen. Opladen via windows laptop lukt wel. Hij geeft alleen problemen als ik em in mn wekkerradio zet.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.