12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

iPod touch en nano met camera foto’s.

Hallo,,

Ik heb een site gevonden waar hoesje en foto’s zouden staan van de volgende iPod touch en nano.
    Er waren al geruchten over een iPod touch en nano met camera bij de touch zou ook een microfoon zitten.
    Hier de site:
    http://cultofmac.com/exclusive-new-ipod-features-revealed-in-a-dozen-cases-from-china/13222 .
    Ik weet niet of het echt is ik wacht wel of tot het iPod congress.

Groeten Mathijs.

Bijdrager
    pinkie

Zou je het heel vervelend vinden om je post nog eens na te lezen en opnieuw te posten zodat ik ook kan begrijpen wat je in godsnaam bedoelt?

Bijdrager
    iPodzz

Bewerkt!!

Bijdrager
    pinkie

Kijk, dat ziet er zoveel beter uit en ik kan het ook nog begrijpen. Alleen weet ik niet zeker wat je met ‘het iPod congres’ bedoelt maar dat maakt niet uit. Je zult toch moeten afwachten totdat er iets formeel aangekondigd wordt.

Succes met het geduld opbrengen.

Bijdrager
    iPodzz

Met iPod congress bedoel ik het evenement dat ze nieuwe iPod’s aankondigen net als WWDC.

Bijdrager
    pinkie

en wanneer is dat dan?

Bijdrager
    iJust

Meestal in september, maar met Apple weet je dat nooit zeker.

Speculatie dus.

Bijdrager
    Dagaloni

Ja rond september is het meestal. Maar de iPhone plaatjes doken ook al vroeg op en misschien laten de touches en nanos nog wel op zich wachten. Wel geinig een mini beamer in de nano..:P

Bijdrager
    iAddict

Ben zo en zo niet zo van de nieuwe nano, nu ik in bezit van iPhone 3Gs ben heb ik alles wat een iAddict nodig heeft! Toch nieuwsgerig of dit waar zu zijn:P

Bijdrager
    iDecide

Als de iPod Touch een camera zou krijgen zou het mooier zijn als deze op de voorkant zou zitten en deze gebruikt kan worden voor videoconferentie via iChat op de iPod Touch.

We zullen vanzelf weer zien wat de toekomst brengt!

Bijdrager
    KarelWillem
    ”iDecide”

Als de iPod Touch een camera zou krijgen zou het mooier zijn als deze op de voorkant zou zitten…

Het fotografeert alleen rukking lastig, als je niet ziet wat je doet.
    Dus als er maar één camera in komt, zal deze zeker niet aan de voorkant komen.

Bijdrager
    Dagaloni

Twee camera’s dus..:P Als het aan KW ligt.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.