5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

[Opgelost] iPod touch doet ineens niks meer

Sinds vanochtend doet m’n iPod touch (5e generatie, geloof ik) ineens helemaal niks meer — terwijl ik hem tien minuten eerder nog gebruikt had. Ik wilde hem weer aanzetten (d.w.z. het scherm aan, hij stond niet helemaal uit) en er gebeurde niks. Hoewel de accu bijna leeg was, leek me niet dat hij al helemaal leeg zou zijn, maar goed: aan de lader ermee — en niks. Het scherm bleef zwart, er kwam geen batterij op te staan, enz., en knoppen indrukken haalde ook niks uit, ook niet na een half uur aan de lader. Ook m’n Mac herkent hem helemaal niet: als ik de iPod aan de computer hang, verschijnt hij niet in iTunes, laadt hij niet op, en reageert hij niet op z’n eigen knoppen.

Wie heeft er ideeën om hem weer aan de praat te krijgen? (En liefst zonder hem te moeten wissen, want er staan nog een paar foto’s op die nog niet op m’n Mac staan. Verlies zou geen groot punt zijn, maar ik zou ze net zo liefst wel houden.)

Bijdrager
    GoeieDag

Nog verder opladen, en knoppen blijven indrukken (resetten).

Want ik ben nog nooit een iDevice tegen gekomen welke definitief een brick is geworden, zelfs niet toen je nog dmv code moest jailbreaken.

Bijdrager
    nnsa

Geforceerd herstarten (aan de lader):

Homeknop PLUS Aan/Uit knop ingedrukt houden (kan lang duren) tot witte Applelltje verschijnt en dan knoppen loslaten en oplaten starten.

Bijdrager
    TheiPhoneGuy

Mss is tie wel gelovig. Mijn schoonfamilie doet op zondag ook helemaal niets.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Inderdaad, resetten door allebei de knoppen ingedrukt te houden werkte — bedankt allebei:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.