-
Q:
iPod touch doet het niet meer
hallo
ik heb een ipod touch op een dag sloot ik hem aan op mij pc om hem te jailbreaken
en dat was gelukt
een andere dag deed ik dit opnieuw voor een andere reden maar plots deed hij niets meer
er kwaw alleen maar heel veel tekst op in zwart wit.
in de appel store weten ze ook nie wat het is ,je kan wel 50 betalen maar je bent niet zeker dat hij herstelt zal worden.
ze zeggen wel dat het een systeem fout zou zijn.
kan iemand mij mss helpen die dit probleem wel heeft gehad?mvg thomas
”thomas1″hallo
ik heb een ipod touch op een dag sloot ik hem aan op mij pc om hem te jailbreaken
en dat was gelukt
een andere dag deed ik dit opnieuw voor een andere reden maar plots deed hij niets meer
er kwaw alleen maar heel veel tekst op in zwart wit.
in de appel store weten ze ook nie wat het is ,je kan wel 50 betalen maar je bent niet zeker dat hij herstelt zal worden.
ze zeggen wel dat het een systeem fout zou zijn.
kan iemand mij mss helpen die dit probleem wel heeft gehad?mvg thomas
Misschien kan je ons beter vertellen HOE je hem wilde jailbreaken en waarom je hem 2× wilde jailbreaken.
De Firmware versie kan je hier vinden: “Instellingen>Algemeen>Info>Versie”
Als je niet weet welke iPod touch je hebt, kan je naar een aantal dingen kijken:
Heb je hem nieuw (dus niet tweedehands) gekocht? Zo ja, wanneer heb je hem dan gekocht?
Als je om het glas aan de voorkant van je iPod heen kijkt, zit daar dan een zilverkleurig randje, of een zwarte rand?
Zilverkleurig = 2nd Generation
Zwart = 1st Generationdus
er is een zwarte rand =1generatie
als ik hem in de comp steek wordt hij opgeladen (zie ik die batterij en start hij op )(zwart scherm dan logo en dan springt hij op naar de letter en cijfers
apple
MRVL868x:WTE=0x0
= marvell -sdio -pulldown( wordt in het begin gezegt een paar keer en dan )
dit)BsD root :md0,major 2 ,minor 0( zegt hij constant)
”thomas1″die firmware is 8.108.3p65c0x41086c03
dit komt 1x voor op scherm8.108.3p65c0x41086c03 is iniedergeval niet je firmware… ziet er best wel ** uit…
Herkent iTunes hem nog? Zie je in iTunes het kopje iPod staan? Zoja, probeer hem te herstellen met firmware 2.1 (meest stabiel). Als iTunes hem niet herkent weet ik ook niet wat je nog kan doen.
Als ze bij de Apple storen denken dat het een systeemfout is, zijn zij verantwoordelijk, ook buiten de garantietermijn. Succes ermee!
http://www.ipodtouchblog.nl/archief/2008/03/01/how-to-fix-de-md0-major-2-minor-0-fout/
Het is een bekende foutmelding bij jailbreaken
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.