15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

iPod touch “Built in speaker” goed geluid?

Hallo,,

Wat ik me afvroeg heeft de speaker van de iPod touch 2G mooi geluid.
    Hier hiermee kijk ik ook de mensen van de iPhone aan die hebben ook speakers.

Gr. Mathijs!!

Moderator
    unSOUND

Volgens Steve Jobs niet… Die zij dat het een gewoon klein speakertje is voor snel luisteren… Niet geschikt om mensen mee te irriteren in de bus / tram / metro… Gelukkig.

Bijdrager
    iPodzz

Ook geen goed geluid voor als je thuis muziek wilt luisteren zonder koptelefoon?

Bijdrager
    Dedstok

Als het zo is wat unSOUND zegt, dan vind ik dat wel een beetje vreemd..

Hoezo zou je er niet een boxje ingooien dat een beetje kwaliteit levert.. :?

Moderator
    Rivanov

De touch is ook heel dun, dus er kon ook geen goede speaker in, aldus Steve Jobs.
    En ben maar blij, want anders krijg je weer die irritante mensen die met z’n muziek over straat lallen! :x

Bijdrager
    Dedstok
    ”Rivanov”

De touch is ook heel dun, dus er kon ook geen goede speaker in, aldus Steve Jobs.
    En ben maar blij, want anders krijg je weer die irritante mensen die met z’n muziek over straat lallen! :x

Dat denk ik niet,

Meestal zie je dat alleen bij de mobieltjes,
    denk niet echt dat dat ook een ‘rage’ zal worden.

Bijdrager
    roy

VERSCHRIKKELIJK!!!

Altijd die bepaalde figuren in de Metro hier in amsterdam. Vooral bij Diemen :roll:

Ik ben er blij mee. Rustig in bed nog een filmpje of youtube prima, ik neem tenminste aan dat het vergelijkbaar is met de iPhone.

Bijdrager
    Nick Nack
    ”Mickert”
    ”Rivanov”

Dat denk ik niet,

Meestal zie je dat alleen bij de mobieltjes,
    denk niet echt dat dat ook een ‘rage’ zal worden.

Net als ik ooit dacht dat rondlopen als een idioot met een pet boven je hoofd (hoe doen ze dat toch? Ijzerdraad?) ook geen rage zou worden. Net als voor gek lopen met een zonnebril met lamellen. Of een handtas om je nek die je op je buik draagt. Of je auto zo verlagen dat hij elk jaar met APK weer gerestaureerd moet worden. Of de rage je als een asociaal onvriendelijk agressief persoon te gedragen.

Moderator
    unSOUND
    ”Mickert”

heb je de Keynote van afgelopen week niet gezien ? Daar zegt Steve het zelf… Het is vooral bedoeld om voice-memo’s terug te luisteren, niet perse voor muziek. En dat is maar goed ook.

Bijdrager
    Dedstok
    ”unSOUND”
    ”Mickert”

heb je de Keynote van afgelopen week niet gezien ? Daar zegt Steve het zelf… Het is vooral bedoeld om voice-memo’s terug te luisteren, niet perse voor muziek. En dat is maar goed ook.

Nee, niet gezien.
    Vind zulke dingen ook niet zo interessant, ik lees bijvoorbeeld dan wel de artikelen van Macwereld of OMT af.

Bijdrager
    iPodzz

Maar hoe is die van de iPhone?
    Ik neem aan dat die hetzelfde zijn asl van de Touch.

Bijdrager
    Eelke
    ”iPodzz”

Ook geen goed geluid voor als je thuis muziek wilt luisteren zonder koptelefoon?

Als je goed geluid wilt koop je een fatsoenlijke versterker, een kabeltje en een setje goede boxen.

Wil je nog beter dan moet je CD oid gaan luisteren.:)

Bijdrager
    endless

Het klinkt redelijk goed, maar zolang je het volume niet te hoog zet. Een mobieltje van tegenwoordig kan denk ik net wat harder.

Bijdrager
    Eelke

Hmm ik ben toch benieuwd hoe hoog men de lat legt van goed.

Ik vind de speaker in mijn iPhone waardeloos en ook de speakers in mn MacBookPro zijn bagger (maar toch al beter dan in de gemiddelde laptop)

Bijdrager
    iPodzz

Ik bedoel met beter dat je de tekst nog kan verstaan.
    En zonder geruis.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.