22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Glenno08

iPod touch blijft hangen

Beste,

Ik heb een ipod touch (8 GB) met de 2.0 software erop.
    De ipod blijft steeds vasthangen als ik hem wil aanzetten, dit gebeurd ook nog nadat ik hem een aantal keren heb herstelt in itunes..
    enig idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan verhelpen ?

Met vriendelijke groet,

Glenn

Bijdrager
    iJeroen

Als je hem ook al hersteld hebt in iTunes…
    Terugbrengen?

Bijdrager
    Glenno08

Ja maar ik heb de 2.0 software illigaal erop gezet, vervalt de garantie dan niet :( ?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

Ja maar ik heb de 2.0 software illigaal erop gezet, vervalt de garantie dan niet :( ?

Aha. Dat weet ik niet zeker, maar ze kunnen in de winkel toch niet nagaan of ‘ie illegaal is? (Tenzij je de installer.app hebt, andere icoontjes, ander opstartgeluid etc.)

Bijdrager
    Pieterr
    ”Glenno08″

dit gebeurd ook nog nadat ik hem een aantal keren heb herstelt in itunes..

Je had ook niet naar Esquare moeten luisteren!;-)

Kun je niet gewoon die illegale 2.0 .ipsw wegknikkeren en daarna herstellen? En als dat werkt, braaf 8 euro dokken voor een 2.x upgrade.

Bijdrager
    Glenno08

Nee dat klopt, heb geen andere icoontjes en dergelijke maar heb hem op een internet-winkel gekocht.. zou ik hem dan nu het beste kunnen opsturen naar apple ?

Bijdrager
    Glenno08

Nee dit gaat helaas niet tenzij je ergens de oudere software kunt downloaden en je itunes gaat downgreaden naar een lagere versie.
    Dit downgraden van itunes lukt wel maar ik vind nergens de 1.1.1 software

”Pieterr”
    ”Glenno08″

dit gebeurd ook nog nadat ik hem een aantal keren heb herstelt in itunes..

Je had ook niet naar Esquare moeten luisteren!;-)

Kun je niet gewoon die illegale 2.0 .ipsw wegknikkeren en daarna herstellen? En als dat werkt, braaf 8 euro dokken voor een 2.x upgrade.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

Nee dat klopt, heb geen andere icoontjes en dergelijke maar heb hem op een internet-winkel gekocht.. zou ik hem dan nu het beste kunnen opsturen naar apple ?

Als je, wat Pieterr net schreef, de illegale 2.0 versie niet eraf kan halen, waarom dan niet? Als je geen aangepaste troep erop hebt staan kunnen ze er toch niet achter komen?

Bijdrager
    Glenno08

Ik weet het ook niet, als ik in itunes op herstellen klik dan krijg ik de foutmelding: er heeft zich een probleem voorgedaan bij het downloaden van de ipod software. De gevraagde resource is niet gevonden.
    Als ik nogmaals op herstellen klik maar nu met de shift toets ingedrukt kan ik zelf de ipod software zoeken op mijn pc maar als ik dan de 2.0 file weer aanklik kom ik weer uit bij hetzelfde probleem

Bijdrager
    Glenno08

bij instellingen staat wifi ook in het grijs, oftewel ik kan de wifi niet gebruiken..
    zou dit geen hardwarematig probleem kunnen zijn ?

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

bij instellingen staat wifi ook in het grijs

Bij welke instellingen? Je kon je iPod toch niet meer gebruiken?

Bijdrager
    Glenno08

op de touch, wel nog als hij aan de pc is gekoppeld, als hij niet aan de pc is gekoppeld kan ik hem gebruiken totdat ik hem in de standby zet. Als ik hem dan weer aanzet blijft het scherm hangen..

Bijdrager
    Glenno08

Heb nu de 2.1 software erop gezet maar blijf hetzelfde probleem houden

Bijdrager
    Sentitel
    ”Glenno08″

Heb nu de 2.1 software erop gezet maar blijf hetzelfde probleem houden

Legaal?

Bijdrager
    Glenno08

Nee, illigaal haha..
    Denk dat ik hem het beste naar apple kan opsturen in de hoop dat ze het niet merken

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

Nee, illigaal haha..
    Denk dat ik hem het beste naar apple kan opsturen in de hoop dat ze het niet merken

Je kunt het proberen… en als ze het merken zullen ze er volgens mij niet al te moeilijk over doen…

Bijdrager
    Glenno08

Fucking hell zeg,, product is teruggezonden,,, niet gemaakt.. hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor….

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

Fucking hell zeg,, product is teruggezonden,,, niet gemaakt.. hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor….

Zeggen ze waarom niet? Zien ze dat er illegale software op staat?

Bijdrager
    Glenno08

Ja hehe.. de slimmerts..

ik kreeg dit bericht:

Geachte Glenn Westenberg,

Wij stellen het op prijs dat u AppleCare Service hebt gekozen.

Uw IPOD TOUCH is gecontroleerd door Apple technici die hebben vastgesteld dat het product accidentele schade heeft geleden of verkeerd gebruikt is, wat niet wordt gedekt door de garantie of een Apple serviceovereenkomst. U krijgt dus uw product ongerepareerd retour. U kunt het binnen twee werkdagen verwachten vergezeld van een brief met informatie over deze evaluatie.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Glenno08″

Ja hehe.. de slimmerts..

ik kreeg dit bericht:

Geachte Glenn Westenberg,

Wij stellen het op prijs dat u AppleCare Service hebt gekozen.

Uw IPOD TOUCH is gecontroleerd door Apple technici die hebben vastgesteld dat het product accidentele schade heeft geleden of verkeerd gebruikt is, wat niet wordt gedekt door de garantie of een Apple serviceovereenkomst. U krijgt dus uw product ongerepareerd retour. U kunt het binnen twee werkdagen verwachten vergezeld van een brief met informatie over deze evaluatie.

Is dat even balen… :x

Bijdrager
    Glenno08

Zéér zeker.. eniigste optie is nu denk ik nu ergens de orginele software vandaan toveren ofniet? maar of daarmee het probleem is opgelost valt ook nog te twijfelen

Bijdrager
    Glenno08

Krijg net de ipod terug met een brief van apple erbij..
    Ze hebben geconstateert dat de ipod intern beschadigd is door het morsen van een vloeistof of vervuiling..
    gaat nergens over…

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.