11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

iPod Touch bij Dixons

Zie net in de folder van Dixons een iPod Touch (2G) 8GB van €279,99 voor €179,99. Gaat dit echt over de allernieuwste Touch? Op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat dit niet kan kloppen, aangezien de Touch net op de markt is..

Bijdrager
    Sanjeev
    ”Josebo.”

Zie net in de folder van Dixons een iPhone Touch (2G) 8GB van €279,99 voor €179,99. Gaat dit echt over de allernieuwste Touch? Op de een of andere manier zegt mijn gevoel dat dit niet kan kloppen, aangezien de Touch net op de markt is..

Volgens mij bedoel je iPod Touch, maarre dit zou de allernieuwste moeten zijn dat is namelijk 2G (2e generatie) en dat is dus de nieuwste.
    Wat me wel opvalt is de ouwe prijs, dat is namelijk de oude prijs van de Ipod touch 1G die kostte 279 euro, de nieuwe ipod touch 8 gb 2 G kost 219 euro zie http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_ipod/family/ipod_touch?mco=MTE3MzI.
    Vraag het dus even na in de winkel voor de zekerheid, en vraag ook wat de nieuwe functies zijn om het ff te checken, je weet maar nooit. (oa. Nike sensor is ingebouwd) Bij een APR zou je dit niet hebben:P maar die geven niet vaak hoge kortingen.

Suc6

Bijdrager
    Lucas Raggers

Een collega van me had gebeld en het bleek om de eerste generatie te gaan. Dus niet 2G zoals in de folder staat. Stinkerds.

Bijdrager
    Magistic

Ga naar een willekeurige Mediamarkt. Daar hebben ze de laatste generatie iPod Touch voor die prijzen. Ze hebben nu namelijk de actie: Apple Mania.

Bijdrager
    Sentitel

Bij die Apple mania krijg je geen korting, maar een tegoedbon;) je moet dus meer kopen wil je je voordeel eruit kunnen halen…

Bijdrager
    Josebo.
    ”Lucas

Een collega van me had gebeld en het bleek om de eerste generatie te gaan. Dus niet 2G zoals in de folder staat. Stinkerds.

Ik dacht ook al dat het te mooi was, om waar te kunnen zijn.

En die Mediamarkt actie is ook niet echt top ofzo. Als je een Touch 8GB koopt, krijg je maar 30 euro korting. En zou je bijvoorbeeld een MBP met 200 euro korting gebruiken, dan mag verder niks meer kopen, dus..

Bijdrager
    Delta

Bij Mediamarkt bezeiken ze de boel ook, ik ben er gisteren geweest en toen wilden ze me een oude ipod touch verkopen omdat ze die kwijt moeten….
    De nieuwe (2gen.) hadden ze helemaal niet en die was volgens hun zeer moeilijk leverbaar(apple was een slechte leverancier)…hoef je daar ook al niet heen als de de nieuwe wilt hebben.

Bijdrager
    iDecide
    ”Sentitel”

Bij die Apple mania krijg je geen korting, maar een tegoedbon;) je moet dus meer kopen wil je je voordeel eruit kunnen halen…

De korting krijg je zeker wel, je kunt kiezen uit drie mogelijkheden:
    1. Je gebruikt de korting direct om daar accesoires voor uit te zoeken.
    2. Je gebruikt de korting aan de kassa, het word op mindering gebracht van de prijs van je iPod.
    3. Je zet je korting om in een waardebon die je tot 31 maart 2009 kan gebruiken.

De nieuwste iPod Touch is bij veel vestigingen niet op voorraad, echter kun je deze wel laten bestellen i.c.m. de kortingsactie. Er zullen ongetwijfeld medewerkers van MM zijn die je dan het oude model willen verkopen. Opzich logisch want deze moeten ze uitverkopen, maar dan moet je zelf aangeven dat je dat niet wilt.

Vragen/berichten over de Apple Mania kun je in dit topic kwijt.

Bijdrager
    Magistic

MM Leeuwarden heeft alleen de laatste generatie iPod Touch.

Bijdrager
    superluuk

de artikel nummers in mediamarkt krantje waren wel die van de OUDE generatie touch….

Bijdrager
    iDecide
    ”superluuk”

de artikel nummers in mediamarkt krantje waren wel die van de OUDE generatie touch….

Dat klopt, maar deze aanbieding was ook geldig voor de iPod Touch 2G (8GB, 16GB en 32GB).

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.