17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    broodplank

[iPod Touch] Beste MSN App

OMT-ers, I Need your help.

Ik zoek een goeie applicatie om op mijn iPod Touch te msnen. Met nimbuzz zie ik mijn contactlijst niet.
    Ebuddy bestaat nog niet voor Apple. Dus wie kent een goeie app.

Bijdrager
    Yvesm007

Palringo!
    Beste app en zal ook lang zo blijven om zalig te kunnen chatten op je apparaat!
    :D

Bijdrager
    victor93

als je in het zoek venster ”msn app” intypt krijg je al een hele lijst dus daar kun je zoiezo ff bij kijken. zelf gebruik ik fring

Bijdrager
    reven

de beste is: BEEJIVE

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=291720439&mt=8
    Works with AIMĀ®/iChatĀ®/MobileMeĀ®, MSNĀ®/Windows LiveĀ®, Yahoo!Ā®, MySpace, GoogleTalkĀ®, ICQĀ®, & Jabber

of
    FRING = Gratis

http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=290948830&mt=8

All you need to do is download fring on the App Store and within minutes you can make free calls with other fringstersā„¢ or via fring using Skype, Skype-out or any SIP providers you choose.

You will have one searchable contact list with all your instant messaging buddies from SkypeĀ®, MSNĀ® Messenger, Google Talkā„¢, ICQ, Twitter, Yahoo!ā„¢ and AIMĀ® so you can easily see who is available and where they can be reached before dialing or starting a live chat session.

Bijdrager
    Vassilli

Ebuddy doet het ook gewoon.
    Maar dan wel via safari.

Bijdrager
    prullenbak

wat is er mis met IM+ ?

Hoef je tenminste geen nieuwe account aan te maken. en zeker sinds de laatste update is ie goed te doen.

Bijdrager
    baziel

beejive is echt wel het geld waard, het werkt zeer vlot en de bediening is heel simpel.
    Er zijn ook wat mogelijkheden om bv een foto te versturen of te ontvangen en geluid meteen op te nemen en te versturen..

Bijdrager
    baziel
    ”broodplank”

Ik zoek een goeie applicatie om op mijn iPod Touch te msnen.

het hangt eigenlijk ook beetje af van het gebruik.. als je af en toe of zelden op msn gaat via de ipod touch raad ik je een gratis app aan, ze doen wat ze moeten doen en bezorgen weinig last.
    Als het voor frequent gebruik is, dagelijks ofzo dan raad ik je toch een iets betere aan.. IM+ staat momenteel in de aanbieding (0,80 euro) en die lijkt me er toch perfect voor;)

Bijdrager
    Gastonw

Ik vind IM+ heel erg fijn (is nu ook in de aanbieding voor ā‚¬0,79.)
    Je kan je gewoon aanmelden, ook met meerdere accounts, en soms wil het internet van mn iPod wel eens uitvallen, dus de ‘Push’ functie is ook heel erg handig.

Bijdrager
    MacHanker.

Ik heb al die andere gratis alternatieven geprobeert en ik kom “juist” bij Nimbuzz uit.
    Maargoed als die je hele lijst niet laadt houdt het op!

Bijdrager
    iJust

Na lang via Palringo gewerkt te hebben vind ik Meebo (meebo.com, via Safari) toch een stuk makkelijker. Palringo heeft meer “snufjes”, maar daar lijdt de interface onder, die is erg vol, en het zwarte thema helpt daar ook niet echt bij.

Bijdrager
    broodplank

Ik weet niet hoe het komt maar bij elke msn app zie ik mijn contactenlijst niet :S.

Bijdrager
    iJust

Wat gebruik je op je Mac? En lukt het bv. wel als je op een computer via ebuddy of meebo inlogt?

Bijdrager
    broodplank
    ”iJust”

Wat gebruik je op je Mac? En lukt het bv. wel als je op een computer via ebuddy of meebo inlogt?

Via de mac gebruik ik MSN for mac..

Bijdrager
    Sciron

Ik heb Beejive, en bevalt heel goed.

Kost wel wat, maar zeker je geld waard

Bijdrager
    broodplank

Ik gebruik nu nimbuzz, hij werkt eindelijk. Ik moet zeggen het werkt best wel ok..

Bijdrager
    syltheboy

Zelf gebruik ik gewoon Beejive en die werkt perfect!:D In het begin gebruikte ik er nog een bepaalde website voor, maar een applicatie is natuurlijk veel handiger.:wink:

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.