10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    The JM

iPod touch app van 129 MB?!

Ik had een update voor Texas Hold’em:

129 MB! Is dat normaal?

Bijdrager
    error

Inderdaad! Da’s toch fokking niet normaal?!

(hint: sommige programma’s zijn nou eenmaal groter dan andere)

Bijdrager
    The JM

Nouja, het verbaasde me. Laat ik het zo zeggen;)

Bijdrager
    Martijn Snels

Zitten video beelden in van de tegenspelers. Dit is ook de reden van het abnormale formaat!

Bijdrager
    Igor44

Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land:x (hierdoor heb ik ook mijn enigmo level 27 saved game verloren :()het komt er dus op neer dat de update eigenlijk maar 1 mb is:)

Bijdrager
    Maarten ter Horst
    ”Igor44″

Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land:x (hierdoor heb ik ook mijn enigmo level 27 saved game verloren :()het komt er dus op neer dat de update eigenlijk maar 1 mb is:)

Dat had ik ook, maar dat is een fout in Enigmo. Bijna alle andere programma’s bewaren altijd wel hun gegevens na een update.

Bijdrager
    The JM
    ”Maarten
    ”Igor44″

Dat had ik ook, maar dat is een fout in Enigmo. Bijna alle andere programma’s bewaren altijd wel hun gegevens na een update.

Monkeyball bewaarde bij mij ook niets…Kon ik weer vooraan beginnen.

Bijdrager
    Maarten ter Horst

Bij games is het nog tot daar aan toe. Gelukkig bewaarde PictureVault wel mijn foto’s en ik vraag me af hoe dat bij apps als Files is…

Inactief
    Anoniem
    ”Igor44″

Het originele spel was 128 mb. de update is 129 mb maar updates vervangen ook de hele app in appstore land:x

Sterker nog, dat is in heel Apple-land zo. Je moet maar eens een update van iTunes/QuickTime/Safari downloaden, dat is even groot als het installatie bestand als je het voor het eerst download.

Bijdrager
    The JM

Maar goed ook, anders was je dagen bezig met updaten als je je systeem opnieuw installeert.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.