5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    marcobrazil

ipod touch als afstandbediening ipad buiten wifi bereik

Goedemiddag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik wil graag mijn ipad, achterin de auto gemonteerd, kunnen bedienen via mijn ipod touch.
    Het gaat om een lange autorit, dus geen wifi netwerk waar dit over zou kunnen.
    Bedoeling is om de films voor mijn kleine op de ipad af te kunnen spelen, stoppen en dergelijke vanaf de ipod touch voorin.
    Ik heb geprobeerd dit op het forum te vinden, maar tot nu toe geen succes, weet iemand van jullie een app of iets dergelijks die dit kan?

Bijdrager
    deSpaanseRente

Moest je een 3G iPad hebben, dan kan je altijd een plaatselijk netwerk creëren vanaf 4.3.1.

Bijdrager
    Moofnor

na even zoeken: http://www.inmethod.com/forum/posts/list/1574.page

Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar het lijkt dat ze hetzelfde bedoelen

Bijdrager
    marcobrazil

moofnor, nee helaas niet, airvideo werkt over wifi.
    Ik zoek iets waarmee ik de ipod als remote voor de ipad kan gebruiken, zonder wifi in de buurt.
    Zou dus bv via bluetooth moeten werken.
    situatie schets, kleine achterin de auto kijkt naar de ipod die met een houder op de achterstoel zit geklikt, en ik wil via de ipod het filmpje kunnen starten stoppen.

Bijdrager
    pim939

volgens mei bestaat daar een apparaatje voor maar die kost volgens mij wel 100 euro ik weet niet of je het daar voor over hebt?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.