30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

iPod Touch, Agenda invoer of niet ??

Het enige wat ik wil weten :
    Kan ik de agenda ook gebruiken om in te voeren dus als PDA .. ? Zelfde geldt voor adressen.
    Zo ja : Verkocht …
    Zo Nee, twijfel ..:P

PS, kan je de ipod games er op spelen .. ???

Bijdrager
    fatboysmart

Agenda weet ik niet, maar volgens de NL store GEEN games…

Zal wel te maken hebben dat die aangepast moeten worden voor touchscreen bediening i.p.v. clickwheel.

Bijdrager
    JazzyJeff

Staat nergens aangegeven, maar ik denk dat je de agenda WEL kan bewerken.
    Er zit een digitaal toetsenbord op voor o.a. internet, dus lijkt me logisch dat je die ook kan gebruiken voor het invoeren van je agenda-items.

Bijdrager
    huinkroese

Ja, kalender en contacts kun je gewoon net als op de iPhone bewerken dus… verkocht!

Bijdrager
    wouwout

ik denk het ook. Ik zie overal dezelfde iconen voor calendar en contacts als op de iphone. Maar heb nog niemand het op die manier zien gebruiken.

De touch is hierdoor een potentieel geweldige PDA, dus waarom zet apple ‘m niet op die manier in de markt? Bang dat we ‘m de iPod Newton gaan noemen??

Bijdrager
    Furka

Games zullen nog wel komen hoor

Bijdrager
    CalmCruiser

dit was ook mijn vraag, ben benieuwd

Bijdrager
    iPoLLuX

Ik heb ergens gelezen dat je op de iPhone .doc en .pdf files kan lezen. Zou dit ook mogelijk zijn op de touch. Voor mij zijn voornamelijk de pdfjes belangerijk. Als dit mogelijk is dan denk ik dat ik mijn t|x ga inruilen voor een touch.

Bijdrager
    karf

Safari op de Mac opent ze gewoon in een venster… misschien doet de iPod touch dit ook wel.
    En die games komen er wel. Check de screens maar eens. Die staan nu wide-screen/

Bijdrager
    boesboes

Ik heb nog nergens online gelezen dat kalender invoer mogelijk is. Zou redelijk schandalig zijn als dit niet mogelijk is. maar ik ben al verkocht! Ik koop een.

Inactief
    Anoniem
    ”iPoLLuX”

Ik heb ergens gelezen dat je op de iPhone .doc en .pdf files kan lezen. Zou dit ook mogelijk zijn op de touch.

Goede vraag. Het onderliggende os is hetzelfde, dus je zou verwachten van wel, maar… op de iPhone werkt het enkel in Mail… en dat heeft die iPod weer niet.:?

Bijdrager
    Joor

hoi, veel gespeculeer hier over de ical-mogelijkheden.
    ik heb een iphone.
    daarop kun je gewoon je events invullen zoals je dat ook op de computer doet.
    dus inclusief alerts, begin- en einddatum, tijd, herhaling, enz.
    volledige functionaliteit dus.

enige verschil met de iphone is, dat de ipod touch geen bluetooth en mail heeft.
    en een andere button indeling…

Bijdrager
    Pasav

Hij s besteld …:D

Inactief
    Anoniem

You may be asking yourself where are Mail, Weather, Google Maps or Stocks in the new iPod Touch. The answer: they are coming, but probably not from Apple. The iPod runs Mac OS X like the iPhone does and we have got unofficial word from inside Apple that it runs exactly the same applications. The exact quote: “they use the same damn binaries.

Een beetje hacken… maar dan heb je wel alle apps van de iPhone.:P

Bijdrager
    MvdM

Echt mensen, het is heel simpel, het staat er echt:

http://www.apple.com/nl/ipodtouch/features.html?feature=multitouch

And iPod touch features a touchscreen QWERTY keyboard perfect for browsing the web in Safari, searching for videos on YouTube, finding music on the iTunes Wi-Fi Music Store, entering calendar events, or adding new contacts.

Moderator
    Poezenbeest

Kwestie van RTFM….. net als de meeste vragen hier;)

Bijdrager
    yellow

en is het antwoord op deze vraag ook terug te vinden:

kan je met de iPod touch ook .asx pagina’s/bestanden openen in safari?
    zoals: http://www.omroep.nl/radio1/live64.asx

(btw wel een beetje off-topic, nietwaar)

Bijdrager
    Halt

Helaas, Apple heeft deze feature waarschijnlijk geblokkeerd. Zie hier http://life.tweakers.net/nieuws/49279/Apple-sloopt-kalender-beheer-uit-iPod-Touch.html

Ben ik blij dat ik besloten heb het ding eerst in mijn handen te willen hebben bij een Apple winkel alvorens ik ‘m zou bestellen :P

Bijdrager
    Pasav
    ”Halt”

Helaas, Apple heeft deze feature waarschijnlijk geblokkeerd. Zie hier http://life.tweakers.net/nieuws/49279/Apple-sloopt-kalender-beheer-uit-iPod-Touch.html

Ben ik blij dat ik besloten heb het ding eerst in mijn handen te willen hebben bij een Apple winkel alvorens ik ‘m zou bestellen :P

Ik las het net …snik …:(
    Hopelijk alleen invoer problemen, gefixed in de eerste update…

Bijdrager
    kingkoen

Helaas, mijn ipod touch biedt geen mogelijkheid om nieuwe afspraken in te voeren. Ik heb over mijn eerste bevindingen geblogd, er zijn namelijk nog wel meer dingen die niet zijn zoals ik zou willen: http://isaacdevelopers.blogspot.com/2007/10/ipod-touch-een-eerste-indruk.html

IK vermoed dat ze dit bewust hebben gedaan om niet teveel in het vaarwater van de iPhone te komen. Wel natuurlijk een rotstreek, want het zat er allemaal al in bij de iPhone en het kost hun denk ik meer rmoeite om het eruit te halen dan om het erin te stoppen.

Verder is get gewoon de allervetste ipod ever. Gewoon kopen, je krijgt er geen spijt van!

Inactief
    Anoniem
    ”kingkoen”

Helaas, mijn ipod touch biedt geen mogelijkheid om nieuwe afspraken in te voeren.

Apple heeft al aangegeven dat die functie binnenkort via een update komt.:wink:

-> http://att.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=86797&d=1191697995

Bijdrager
    Flipske

Ja wie zegt dat dat echt is? Eerst zien, dan geloven.

Bijdrager
    kingkoen

Ik hoop echt dat ze dat gaan doen. :D

Ik heb op dit moment eigen maar twee grote wensen:
    1) Zorg dat ik een agenda item kan toevoegen. Dat zou mijn ipod echt een stuk gereedschap maken waar ik veel aan heb.
    2) Zorg dat er een soort van clickweel op het scherm verschijnt waarmee ik binnen een track kan zoeken, want het zoeken met de horizontale balk is echt onhandig. Vooral in lange podcasts van meer dan een uur lukt het gewoo niet om in de buurt te komen van de plek waar je wil zijn binnen de track.

Bijdrager
    fuen

Ik kan iets missen, maar is het niet even makkelijk om lekker een online-agenda te maken met iPhone interface? (bestaat dit nog niet? zo nee, dan ga ik daar eens heen kijken…)

Bijdrager
    kingkoen

Dat zou wel kunnen, maar het probleem daar is dat het geen iPhone is, wat betekent dat je dus niet overal online kan zijn. Je moet in de buurt van een open wifi zijn om iets te kunnen doen op het internet. Een agenda is nou juist iets wat je “on the road” zou willen kunnen invullen. Daar helpt zo’n oinline adresboek dus niet echt

Bovendien is de ingebouwde agenda supersnel, iets dat ook wel handig is.

Bijdrager
    fuen

Hmm… da’s waar.
    Toch maar wachten op een update (of hack) dan maar:)

Bijdrager
    ipodtouch

Agenda dingen toevoegen kan niet alleen read-only. Maar denk dat daarvoor een update komt.

Bijdrager
    Bumba86
    ”ipodtouch”

Agenda dingen toevoegen kan niet alleen read-only. Maar denk dat daarvoor een update komt.

Geniet je er een beetje van?

Bijdrager
    Golodhrim

Eerst zien, dan geloven dat het er gaat komen via een originele patch.

Bijdrager
    danielpunt

PFD’s en word documenten worden trouwens gewoon geopend in Safari.:)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.