-
Q:
iPod Touch 6/7th gen?
Aangezien er wellicht geen nieuwe 4″ inch iPhone komt dit jaar, vroeg ik me af of er wél een nieuwe iPod Touch komt.
Het is al erg lang geleden dat er een nieuw model is gekomen en als ik het goed heb, dan is het laatste dat gebeurd is met de iPod Touch dat zijn oudere broertje niet meer verkocht wordt en dat hij vanwege de wisselkoers tussen de euro en de dollar nu prijziger is geworden.Wat verwachten jullie? Komt er nog een nieuwe iPod Touch? Of koopt niemand ze meer, omdat je tegenwoordig de iPhone hebt?
Zodra Apple komt met een opvolger van de iPhone 5c in een versie 6 dan zal er waarschijnlijk ook een variant van die versie in iPod formaat komen.
Dat is wat ik verwacht. iPod helemaal uitbannen dat zal Apple nooit doen, ze kunnen natuurlijk wel de versies vertragen en huidige generaties langer in de verkoop houden.
iPod Touch = R.I.P. > Apple heeft liever dat je een iPhone koopt
iPod Nano & Shuffle = R.I.P. > Apple heeft liever dat je een Watch kooptWat blijft er dus over, eigenlijk niets. Om toch aan de budget markt (denk aan landen als India, maar ook de gebruikers van smartphones uit het lage/midden segment) tegemoet te komen, blijft Apple haar oude iPods verkopen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.