8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    whaha

iPod Touch 6/7th gen?

Aangezien er wellicht geen nieuwe 4″ inch iPhone komt dit jaar, vroeg ik me af of er wél een nieuwe iPod Touch komt.
    Het is al erg lang geleden dat er een nieuw model is gekomen en als ik het goed heb, dan is het laatste dat gebeurd is met de iPod Touch dat zijn oudere broertje niet meer verkocht wordt en dat hij vanwege de wisselkoers tussen de euro en de dollar nu prijziger is geworden.

Wat verwachten jullie? Komt er nog een nieuwe iPod Touch? Of koopt niemand ze meer, omdat je tegenwoordig de iPhone hebt?

Bijdrager
    Shmoo

Zodra Apple komt met een opvolger van de iPhone 5c in een versie 6 dan zal er waarschijnlijk ook een variant van die versie in iPod formaat komen.

Dat is wat ik verwacht. iPod helemaal uitbannen dat zal Apple nooit doen, ze kunnen natuurlijk wel de versies vertragen en huidige generaties langer in de verkoop houden.

Bijdrager
    Niels

iPod Touch = R.I.P. > Apple heeft liever dat je een iPhone koopt
    iPod Nano & Shuffle = R.I.P. > Apple heeft liever dat je een  Watch koopt

Wat blijft er dus over, eigenlijk niets. Om toch aan de budget markt (denk aan landen als India, maar ook de gebruikers van smartphones uit het lage/midden segment) tegemoet te komen, blijft Apple haar oude iPods verkopen.

Bijdrager
    whaha

Okay, de resultaten zijn binnen, Shmoo heeft gewonnen! De iPod Touch is niet dood.

Sterker nog, die nieuwe zijn een goed alternatief voor mijn iPod Touch 3G 32 GB en de 64 GB is goedkoper dan die 3G indertijd kostte.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb altijd gewonnen… Iedereen hier begrijpt natuurlijk wel dat er maar één advies is en dat is het Shmoo-advies!

Winnen is mijn bumpersticker!

Bijdrager
    whaha

Zijn er inmiddels mensen op dit forum die hands-on ervaringen hebben met een iPod Touch 7e generatie?

Bijdrager
    reijk

iPod7 bestaat nog niet ,toch?
    Heb een Ipod T 6th en die heeft door de IOS upgrades nog maar zeer beperkte batterijduur.
    Ben dus op zoek naar nieuwe accu ,die ik er zelf in kan zetten.
    Iemand een idee ? of zou het mogelijk zijn da accu van een iPod T5th er in te knutselen ?

Bijdrager
    Shmoo

Kijk eens op iFixit daar staat meestal wel uitleg hoe je dat soort dingen kunt doen en of het mogelijk is. Ik neem aan van wel.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.