14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    sterri

ipod touch

hallo,
    en als ik een ipod touch zou kopen zou ik dan de 8GB of de 32 GB kopen?

Bijdrager
    bechris60

ik weet niet wil je veel muziek apps en foto’s en films erop dan is 32 beter anders is 8 gewoon goed.

Bijdrager
    Rickje

Sterri, als je mijn buurjongen was, dan had je nu een hele dikke schop onder je kont gehad

Bijdrager
    sterri

waarom?

Bijdrager
    Rickje

Vertel eens waar je woont, dan zal ik ervoor zorgen dat je nooit van je leven meer “Waarom” durft te zeggen.

Bijdrager
    sterri

ieuw doe niet zo eng!!!

Bijdrager
    pim939

Ik dacht eerst ook dat 8 genoeg was maar dat bleek toch te weinig te zijn. Ik raad je de 32 aan.

Moderator
    Jan David Hanrath

@sterri OMT is een serieus forum, waar mensen antwoord krijgen op serieuze vragen. Jouw vragen lijken daar niet aan te voldoen én je start bovendien 5 topics, wat op spam lijkt. Zie mijn reactie als laatste waarschuwing, anders verdwijnt ook dit topic.

Misschien wil je de moeite nemen om in dit topic je vraag serieus te stellen

Bijdrager
    nebilem
    Rickje op 01 januari 2012

Vertel eens waar je woont, dan zal ik ervoor zorgen dat je nooit van je leven meer “Waarom” durft te zeggen.

haha stakker

Bijdrager
    nicolaas61

Sowieso 32, als je m koopt denk je dat krijg ik toch nooit vol, maar ik zit momenteel met nog maar 300 mb aan vrije ruimte. Dus ik zou zeker voor zo veel mogelijk opslag gaan

Bijdrager
    syltheboy

Of je gaat meteen voor de 64 GB uitvoering, zoals ik gedaan heb. Bij mijn eerste iPod touch wilde ik in eerste instantie de 8 GB uitvoering, maar die was destijds uitverkocht, vanwege een BTW-actie. Het prijsverschil tussen 8 en 16 GB was daardoor minimaal, dus ben ik maar voor de 16 GB uitvoering gegaan.

Daarna kocht ik een 3e generatie, omdat die wel een ingebouwde speaker had. Die hadden ze niet in 16 GB, dus toen ben ik voor de 32 GB uitvoering gegaan. Later zag ik een aantrekkelijk aanbod op marktplaats voor een splinternieuwe 64 GB iPod touch 4G en toen heb ik mijn vorige iPod verkocht aan m’n moeder. En geloof me, 64 GB krijg je niet zo snel vol. Maar dat geeft niet, want je kunt beter teveel hebben dan tekort komen.

Bijdrager
    KarelWillem

Als jullie thuis een serieuze computer hebben waar alle muziek en films opstaan, heb je vaak aan 8 Gb al genoeg.

Elke ochtend even aan de computer met die iPod en werken met ‘Slimme afspeellijsten’ in iTunes.
    Dan heb je elke dag een verse, wijzigende, afspeellijst.

Met games e.d. kun je hetzelfde doen.
    Je speelt niet elke dag 33 verschillende games.
    Dus je synct alleen de dingen die op dat moment populair zijn bij je.

Je bent ook nog niet van de leeftijd dat je een navigatiesysteem op je iPod zult zetten voor heel Europa, dus dergelijk apps van 2 Gb mijd je dan al vanzelf.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Als je het geld ervoor hebt kun je beter gelijk een 64GB of 32GB kopen!
    Beter teveel ruimte, dan dat je er later om verlegen zit, want erbij plaatsen kan dan niet meer! :wink:

Bijdrager
    Afroman
    KarelWillem op 02 januari 2012

Als jullie thuis een serieuze computer hebben waar alle muziek en films opstaan, heb je vaak aan 8 Gb al genoeg.

Elke ochtend even aan de computer met die iPod en werken met \’Slimme afspeellijsten\’ in iTunes.

Dan heb je elke dag een verse, wijzigende, afspeellijst.

Met games e.d. kun je hetzelfde doen.

Je speelt niet elke dag 33 verschillende games.

Dus je synct alleen de dingen die op dat moment populair zijn bij je.

Je bent ook nog niet van de leeftijd dat je een navigatiesysteem op je iPod zult zetten voor heel Europa, dus dergelijk apps van 2 Gb mijd je dan al vanzelf.

Ik heb dus echt geen zin om elke dag iets te syncen. Ik heb daar bovendien ook geen tijd voor en op vakantie kan dat ook niet eens als je je computer niet bij je hebt. Ik zou ook voor de grootse capaciteit gaan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.