9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPod touch 4G iOS 5.1 unjailbreaken?

Hallo allemaal,
    Ik heb een tethered jailbreak met iOS 5.1 maar ik wil hem graag untethered en updaten naar iOS 5.1.1. Als ik hem aan mijn pc vast maak moet ik dan op update of herstellen drukken? Gaat mijn iPod dan helemaal terug naar apples oginele staat? Gaat ie dan niet crashen zoals een tethered jailbreak als ik op update of herstellen druk op iTunes? Of gebeurd het hetzelfde met een untethered? Worden dan gewoon al je jailbreak teaks enz verwijderd? Iemand van school had een untethered iOS 4.2.3 jailbreak ofzow en had op update geklikt. Ging herstellen ofzow en alles was weg en kon gewoon opnieuw jailbreaken net nieuwe iOS.
    GAAT DIT ECHT HETZELFDE ALS BIJ EEN TETHERED JAILBREAK? MOET IK HET ANDERS DOEN? PLEASE ANTWOORD!!!

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Topictitel aangepast. Graag niet in hoofdletters zinnen maken, want dat komt schreeuwerig over.[/mod]

Bijdrager
    csteelooper

Wat je het beste kunt doen is Herstel gebruiken. Dat gaat in 99.999% van de gevallen goed.

Mocht het zo zijn dat het niet goed gaat, dan kun je je iPod in DFU-modus zetten en daarná de update uitvoeren. In dat geval komt iTunes met de melding: iTunes heeft een iPod in Herstelmodus gedetecteerd. Deze moet worden hersteld voordat er gebruik van kan worden gemaakt. Als je dan op OK klikt wordt de herstelprocedure in gang gezet.

@Hansi2124: goed punt — wou wel dat meer mensen hierbij stilstonden.

Inactief
    Anoniem

srry voor de titel
    Maar thanks voor je reactie

Inactief
    Anoniem

Als je hem in de dfu modus dus herstelt kan er dus niks mis gaan met een tethered jailbreak??

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Er kan altijd wat misgaan, zelfs zonder jailbreak, maar in principe zou dit goed moeten gaan.

Inactief
    Anoniem

Dus ik moet hem gewoon aan iTunes koppelen en op herstellen drukken? Er kan dus niks mis gaan met een tethered jailbreak? ECHT ECHT WAAR???? Moet ik het echt zo doen??

Bijdrager
    csteelooper

@toineenzo: zoals JeroenJK al aangeeft kan er in theorie altijd iets mis gaan. De kans dat dit gebeurt als je hem aan iTunes hangt en op Herstel drukt, is echter zéér klein. Als je echter naar iOS5.1.1 wilt en niet naar iOS6, dan moet je RETESNEL zijn, want vanaf vanmiddag/vanavond zal Apple iOS6 officieel vrijgeven.
    Dit houdt automatisch in dat men iOS5.1.1 niet meer signeert, wat betekent dat je deze niet meer zomaar zult kunnen installeren. Je bent gewaarschuwd.

Inactief
    Anoniem

Oke ik ga hem binnekort herstellen!!
    Ik wil hem niet naar ios 5.1.1 updaten gewoon naar ios 6 dus…
    Ik heb in sommige videos gezien dat je je ipod eerst in du modus moet doen of de homebutton 10sec. ingedrukt moet houden!! Wat is daarmee???? Bedankt alvast voor iedereen die heeft of gaat reageren

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.