14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    lekiam97

iPod Touch 4G geheugen

Hallo,

Mijn iPod Touch geeft aan dat ik van de 6,4 GB 1,7 GB in gebruik heb. Als ik dan bij gebruik kijk en alles bij elkaar optel zie ik dat ik maar 1,2 GB gebruik. Waar is de andere 0,5 GB dan van?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

ik denk dat het iOS is die de ruimte gebruikt.
    het besturingssysteem van je iPod

Bijdrager
    lekiam97

Waar moet het dan?
    Ik denk: ik zet het bij iOS in het algemeen, omdat ik dit ook op mijn iPad heb

Bijdrager
    verwijderd-profiel

ik bedoel niet dat je het in het verkeerde subforum hebt gezet, ik bedoel dat die ruimte is gebruikt door iOS;)

Bijdrager
    lekiam97

O zo, maar het volledige geheugen is toch 8 GB, waar dan nog 6,4 GB van overblijft, die 1,6 GB is toch al voor iOS?

Bijdrager
    lolbroeck

Als je een iPod van 8 GB koopt heb je eigenlijk maar ongeveer 6,4 GB om al je eigen bestanden op te slaan. De rest is al door Apple in gebruik, oftewel door het besturingssysteem van je iPod – zoals JeroenJK al probeerde uit te leggen.

Bijdrager
    RamonV

de 1.2 gb is jouw media (boeken, muziek, apps, films, boeken, etc.) de 0,5 is hoogstwaarschijnlijk van het besturingssysteem, en overige bestanden.

Bijdrager
    Kdingo

@lekiam97 ja die 1.6GB lijkt me voor iOS:)

geen Jailbreak neem ik aan? Dan kan het iets zijn van appgegevens of iets van Foto’s of Muziek dat je toevallig over het hoofd hebt gezien

Bijdrager
    lekiam97

Fotos en videos heb ik meegeteld.
    Muziek heb ik geen.
    Geen jailbreak.

Geblokkeerd
    HereIsTom

De Apps zelf gebruiken ook nog extra ruimte om hun gegevens, zoals bijv. game gegevens e.d., op te slaan en dat zal die 0,5GB dan wel zijn.

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Link naar eigen commerciele site verwijderd.[/mod]

Bijdrager
    lekiam97
    HereIsTom op 28 mei 2012

De Apps zelf gebruiken ook nog extra ruimte om hun gegevens, zoals bijv. game gegevens e.d., op te slaan en dat zal die 0,5GB dan wel zijn.

Die gegevens staan toch al aangegeven bij Gebruik?

Geblokkeerd
    HereIsTom

Die gegevens bij Gebruik zijn ook niet helemaal zuiver!

Bijdrager
    lekiam97

Bedankt allemaal!

Bijdrager
    100percentme

Bij mij was het 1,2 gb aan fotos die ik daarna heb verwijderd

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.