7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroen14

iPod touch 4G 32GB of 64GB?

Ik wil een nieuwe ipod touch kopen, maar zit heel erg te twijfelen tussen 32gb en 64gb.
    Want kost dat HD filmen en fotos schieten niet heel veel geheugen?:confused:
    En ik zet er behoorlijk veel games op en af en toe films en wel veel liedjes.:smile:
    Dus welke zou ik nemen 64GB of 32GB:yum:

Geblokkeerd
    Anoniem

mijn vorige ipod touch had 32GB ik had daar 6GB muziek op (806 liedjes)
    ik had daar 8 films op (7GB)
    en nog 2 GB aan apps

Bijdrager
    tarun

Ik heb gekozen voor de 64GB versie. Ik heb veel muziek, foto’s en apps. Samen nu al meer dan 32GB!

Geblokkeerd
    Anoniem

ik heb gekozen voor de 8GB
    omdat ik al een 32GB heb
    dan zet ik op de 8GB alleen maar apps en een afspeellijstje muziek van ongeveer 50 nummers
    voorderest alleen apps en HD filmpjes en foto’s

Bijdrager
    apple1499

Ik heb de 64 besteld. Ik heb veel films op mijn computer staan maar vooral ook tv-series en die nemen al snel veel geheugen. Enige nadeel is dat de 64 zoveel kost. In Belgie kost ze trouwens 409 euro! Ik weet dat het maar 10 euro verschil is maar het lijkt veel meer dan 399 euro.

Bijdrager
    Trat
    Usain op 05 september 2010

ik heb gekozen voor de 8GB
    omdat ik al een 32GB heb
    dan zet ik op de 8GB alleen maar apps en een afspeellijstje muziek van ongeveer 50 nummers
    voorderest alleen apps en HD filmpjes en foto\’s

Waarom verpats je die oude 32GB niet en neem je een nieuwe 32GB? Als ik een 8GB iPhone 4 had kunnen krijgen die goedkoper was dan de 16GB had ik dat gedaan. Maar een iPod is bij uitstek een multi-media device en die HD-filmpjes gaan veel ruimte vreten (lees: een uurtje film is ongeveer 5GB)… Ik zou voor HD-filmpjes echt voor de 32 gaan…

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik ga er altijd van uit ‘Heb je geld genoeg? Koop de grootste’. Ik dacht ook toen ik mijn iPod touch 64GB (3e) kocht van ik heb ruimte zat, maar een muziekbibliotheek breidt elke dag uit. Je kan nooit ruimte teveel hebben..:smile:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.