9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iMacDonalds

Kan nieuwe iPod touch 4G niet syncen met iTunes

Hallo,
    Ik heb vandaag een nieuwe ipod touch3 4g gekocht. ik heb heb hem op mijn computer aangesloten en opgelanden. Hij doet het helemaal en ik kan er alles mee, behalve dat ik er niks aan heb want ik kan hem niet syncen met iTunes, Ik heb itunes al meerdere malen verwijderd en geinstaleerd maar dat haalt niks uit.

Iedere keer als ik de iPod aansluit krijg ik de melding:

De iPod kan niet worden gebruikt, omdat de vereiste software niet is geinstaleed. Voer het installatie programma van iTunes opnieuw uit om iTunes te verwijderen, en installeer iTunes vervolgens opnieuw.

Wie kan mij helpen?

Bijdrager
    Hansi2124

De laatste versie van iTunes (10.2.1)?

Bijdrager
    iMacDonalds

Jub. De iPod is een show model geweest. Misschien is er gewoon iets kapot aan de binnenkant? Als ik hem op de computer aansluit kan ik wel naar de foto`s kijken die er op staan etc, windows herkent hem ook, maar iTunes zit te zeiken. Er frustrerend dit.

Bijdrager
    Oppie

Gebruik je een Mac of pc -toch geen onbelangrijke info.

Koppel ‘m eens aan een ander computer, of als die er niet is: maak eens een nieuwe gebruiker aan (op Mac of pc) en kijk of het in die gebruiker goed gaat.

Bijdrager
    thomth

Heb je al een andere usbpoort geprobeerd? Of en andere PC?

Bijdrager
    iMacDonalds

@Oppie

Op mijn mac doet die het, en benden doet die het ook. Alleen op mijn pc doet die het niet en daar staat al mijn muziek op. Ik denk dat het iets te maken heeft met the Apple “Mobile Device Service” driver. Die hoort te staan tussen je software lijst maar die driver staat er bij mij niet ussen. Ook niet na meerdere keren itunes opnieuw installeren.

@ thomth andere usb niet op mijn pc. Ik zal het nu even proberen maar ik denk niet dat het veel uit maakt. maar wie niet waagt wie niet wint.

Bijdrager
    iMacDonalds

Het blijkt dat het probleem dat ik heb een bekend probleem is. En het slechte nieuws, er is (nog) geen oplossing voor.
    Het Apple support forum staat vol met mensen die het zelfde probleem hebben. Als ik een oplossing heb gevonden meld ik het wel. Is er iemand anders die weet hoe ik mijn probleem kan oplossen?

http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=5619588

Bijdrager
    Hansi2124
    iMacDonalds op 10 april 2011

er is (nog) geen oplossing voor.

Is er iemand anders die weet hoe ik mijn probleem kan oplossen?

Dat lijkt mij niet dus;-)

Bijdrager
    iMacDonalds

oeps, ik bedoelde natuurlijk: Is er iemand die nog een idee heeft hoe ik mijn probleem zou kunnen oplossen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.